• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

مهمترین جهاد، جهاد با قلم است/ دشمن با فضای مجازی به دنبال گرفتن باور جوانان است

  • کد خبر : 45929
  • 07 بهمن 1398 - 19:50
مهمترین جهاد، جهاد با قلم است/ دشمن با فضای مجازی به دنبال گرفتن باور جوانان است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی ولدانی جهاد با قلم را مهمترین جهاد امروز در مقابله با دشمن دانست، گفت:  امروز دشمن در فضای مجازی تلاش می کند که با گرفتن باور جوانان، رفتار آنان را تغییر دهد و ساختاری دیگری شکل دهد. به گزارش عصر همدان؛ امام جمعه اسبق اسدآباد در اولین همایش نکوداشت خادمان قرآن […]

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی ولدانی جهاد با قلم را مهمترین جهاد امروز در مقابله با دشمن دانست، گفت:  امروز دشمن در فضای مجازی تلاش می کند که با گرفتن باور جوانان، رفتار آنان را تغییر دهد و ساختاری دیگری شکل دهد.
به گزارش عصر همدان؛ امام جمعه اسبق اسدآباد در اولین همایش نکوداشت خادمان قرآن و اهل بیت(ع) شهرستان اسدآباد که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مجاهدت در هر برهه‌ای از زمان، متفاوت است و می تواند در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، جنگ محسوب شود.
وی مهمترین جهاد امروز را جهاد با قلم دانست و گفت:  امروز  دشمن در فضای مجازی تلاش می کند که با گرفتن باور جوانان، رفتار آنان را تغییر دهد و ساختاری دیگری شکل دهد.
محمدی ولدانی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه (س) و ویژگی های شاخص آن حضرت، تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در واقع هم خانه و هم در تبلیغ دین و ولایت جهاد کرد.
امام جمعه اسبق اسدآباد خاطرنشان کرد: وقتی بیش از ۲۵ میلیون نفر ایرانی برای تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در جای جای ایران حاضر می‌شوند، نشان از اعتقاد به مکتبی است که شهدا آن را دنبال می کردند.
شهردار شهر اسدآباد هم با اشاره به وجود مفاخر فرهنگی و قرآنی در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: اسدآباد یکی از کهن‌ترین شهرهای استان همدان است که  رشد افراد شاخص و برجسته چون سیدجمال الدین اسدآبادی در آن نشانه تاریخی بودن آن است.
علیرضا فعله‌گری با اشاره به برگزاری همایش نکوداشت خادمان اهل بیت و قرآنی، گفت: این همایش با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و هیأتی و تجلیل از خادمان این عرصه برگزار شده که ممکن است کمبودهایی در این همایش باشد‌.
 وی با بیان اینکه همه ما شیعیان به گونه‌ای بزرگ شده در فضای هیأت‌های مذهبی هستیم، افزود: نتیجه حضور در این هیأت ها و انس با مکتب فاطمی و علوی، رشد شخصیت‌هایی چون شهید حاج قاسم سلیمانی می شود که یک جهان برای او می گرید.
شهردار شهر اسدآباد با بیان اینکه اگر امروز از ما هیأت مذهبی و انس با اهل بیت ع را بگیرند، درواقع چیزی نداریم، تأکید کرد: باید قدر این مکتب‌ها را بدانیم.
انتهای پیام/ن
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=45929
  • دیدگاه‌ها برای مهمترین جهاد، جهاد با قلم است/ دشمن با فضای مجازی به دنبال گرفتن باور جوانان است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.