• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

مهاجرت بسیاری از جوانان نخبه همدانی به خارج استان زیر سایه عدم حمایت مسئولین و نبود بسترها

  • کد خبر : 168217
  • 01 آبان 1401 - 9:11
مهاجرت بسیاری از جوانان نخبه همدانی به خارج استان زیر سایه عدم حمایت مسئولین و نبود بسترها

آیت الله حبیب الله شعبانی اظهار کرد: عدم وجود صنایع تبدیلی در استان باعث می‌شود که ارزش افزوده‌ها نه تنها از استان، که از کشور خارج شود. به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در دیدار با رئیس ستاد اجرایی حضرت امام(ره) گفت: اشتغال به […]

آیت الله حبیب الله شعبانی اظهار کرد: عدم وجود صنایع تبدیلی در استان باعث می‌شود که ارزش افزوده‌ها نه تنها از استان، که از کشور خارج شود.

به گزارش عصرهمدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در دیدار با رئیس ستاد اجرایی حضرت امام(ره) گفت: اشتغال به کشاورزی و دامداری در همدان، درصد بالایی را به خود اختصاص می‌دهد، اما متاسفانه در هر دو عرصه دچار مشکلاتی شده‌ایم

وی افزود: عدم وجود صنایع تبدیلی در استان باعث می‌شود که ارزش افزوده‌ها نه تنها از استان، که از کشور خارج شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه توجه به خانواده‌های کم برخوردار در کاهش مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است، تاکید کرد: لازم است تا بعد از پرداخت وام اشتغال زایی، نظارتی در زمینه مصرف صحیح آن نیز انجام شود.

آیت الله شعبانی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از جوانان نخبه همدانی به دلیل آنکه بسترهای سرمایه گذاری و حمایت از آنها در داخل استان وجود ندارد، به خارج از استان یا خارج از کشور مهاجرت می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=168217
  • دیدگاه‌ها برای مهاجرت بسیاری از جوانان نخبه همدانی به خارج استان زیر سایه عدم حمایت مسئولین و نبود بسترها بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.