• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

منگاوی قهرمان مسابقات جام پرچم در ملایر شد

  • کد خبر : 168493
  • 05 آبان 1401 - 9:18
منگاوی قهرمان مسابقات جام پرچم در ملایر شد

مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم ملایر در ملایر برگزار و تیم منگاوی با برتری در برابر تیم پیهان قهرمان مسابقات شد. به گزارش عصرهمدان؛ مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد روستایی ورزشی روستاییان کشور امسال در سراسر کشور برگزار شد. این مسابقات در شهرستان‌های مختلف کشور و با حضور تیم‌های روستایی و عشایری برگزار شد […]

مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم ملایر در ملایر برگزار و تیم منگاوی با برتری در برابر تیم پیهان قهرمان مسابقات شد.

به گزارش عصرهمدان؛ مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد روستایی ورزشی روستاییان کشور امسال در سراسر کشور برگزار شد.

این مسابقات در شهرستان‌های مختلف کشور و با حضور تیم‌های روستایی و عشایری برگزار شد و این مسابقات در ملایر با استقبال گسترده مواجه شد.

بیش از ۶۷ تیم از ملایر برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کردند که درنهایت ۴۶ تیم مدارک خود را برای حضور در این مسابقات تکمیل کردند.

ملایر در استان همدان بیشترین تیم شرکت‌کننده در مسابقات را داشت و افتتاحیه این رقابت‌ها دوم شهریورماه در ورزشگاه پنج‌هزارنفری شهید روحیان ملایر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

پس از دو ماه برگزاری مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم به ایستگاه پایانی خود رسید و تیم‌های برتر مسابقات مشخص شدند.

تیم‌های برتر هر شهرستان در مسابقات استانی حاضرشده تا نماینده استان برای مسابقات کشوری مشخص شود و مسابقات جهانی این رقابت‌ها نیز برگزار می‌شود.

احمد بروجردی رئیس هیئت ورزش‌های روستایی عشایری ملایر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اتمام مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم در بخش آقایان در شهرستان اظهار کرد: مسابقات جام پرچم به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی روستایی و عشایری کشور از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد.

وی افزود: با آغاز فرآیند ثبت ۶۷ تیم داوطلب حضور در این مسابقات در ملایر شدند که پس از طی مراحل ثبت‌نام و دریافت مدارک ۴۶ تیم موفق به حضور در این رقابت‌ها ر چهار بخش شهرستان ملایر شدند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مسابقات در فصل کاری کشاورزان و روستائیان آغاز شد ملایری‌ها استقبال خوبی از مسابقات جام پرچم داشتند و مسابقات با حضور ۴۲ تیم در بخش آقایان و ۴ تیم در بخش بانوان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۸۰ مسابقه در شهرستان ملایر در بخش آقایان تصریح کرد: افتتاحیه این مسابقات جام پرچم در استان همدان دوم شهریورماه در ورزشگاه شهید روحیان ملایر برگزار شد.

وی بیان کرد: با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی، اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، بخشداران، شورای شهر، دهیاران و مسئولین اداره ورزش در بخش‌های مختلف شهرستان مسابقات به مدت دو ماه در شهرستان برگزار شد و چهار تیم برتر مشخص شدند.

وی گفت: مسابقات ابتدا در بخش‌های مختلف برگزار و تیم‌های حاجی‌آباد، پیهان، منگاوی و کهکدان به‌عنوان قهرمانان چهار بخش زند، جوکار، مرکزی و سامن مشخص شدند.

وی افزود: با برگزاری مسابقه نیمه‌نهایی تیم‌های پیهان و منگاوی به دیدار فینال این رقابت‌ها راه یافتند و تیم‌های کهکدان و حاجی‌آباد به مسابقه رده‌بندی رفتند.

وی با اشاره به برگزاری تمامی مسابقات به‌صورت متمرکز در ورزشگاه شهید تاجوک و با استاندارد های مینی‌فوتبال گفت: تیم حاجی‌آباد در دیدار رده‌بندی با برتری در مقابل تیم کهکدان موفق به کسب جایگاه سومی این رقابت‌ها شد.

وی افزود: اختتامیه مسابقات روز دوم آباد با برگزاری مسابقه فینال با حضور مسئولین شهرستان برگزار و تیم منگاوی با غلبه بر تیم پیهان موفق به کسب جایگاه نخست این رقابت‌ها در بخش آقایان شد.

وی با اشاره به تأمین زیرساخت‌ها برای برگزاری مسابقات بخش بانوان بیان کرد: مسابقات بخش بانوان نیز این هفته برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه استعدادیابی یکی از اهداف برگزاری این مسابقات بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از روستاییان با توجه به مسافت زیاد تا ملایر فرصت حضور در تیم‌های مختلف را نداشته کمیته استعدادیابی این مسابقات نفرات شاخص این رقابت‌ها را شناسایی کرد.

وی بیان کرد: دو تیم برتر این مسابقات به‌عنوان نماینده شهرستان ملایر در مسابقات استانی حضور دارند و این مسابقات آبان ماه برگزار می‌شود و تیم برتر به در مسابقات کشوری که بهمن‌ماه برگزار می‌شود حضور می‌یابد.

وی گفت: به‌تمامی تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات لباس ورزشی اهدا شد و ملایر با حمایت‌های رئیس اداره ورزش به هر تیم یک توپ نیز اهدا شد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=168493
  • دیدگاه‌ها برای منگاوی قهرمان مسابقات جام پرچم در ملایر شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.