• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

ممنوعیت خرید گندم در خارج از شبکه دولتی/ سیلوهای اسدآباد ظرفیت ۱۱۱ هزار تنی دارد

  • کد خبر : 7579
  • 09 تیر 1398 - 14:24
ممنوعیت خرید گندم در خارج از شبکه دولتی/ سیلوهای اسدآباد ظرفیت ۱۱۱ هزار تنی دارد

رئیس اداره جهاد کشاورزی اسدآباد از ممنوعیت خرید گندم در خارج از شبکه دولتی خبر داد و گفت: شهرستان اسداباد دارای ۷ کارخانه سیلو و تعادونی گندم است که ظرفیت ۱۱۱ هزار تنی دارد که حدود ۷۸ هزار تن ظرفیت آن خالی است.   سقراط بیرنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از ممنوعیت خرید […]

رئیس اداره جهاد کشاورزی اسدآباد از ممنوعیت خرید گندم در خارج از شبکه دولتی خبر داد و گفت: شهرستان اسداباد دارای ۷ کارخانه سیلو و تعادونی گندم است که ظرفیت ۱۱۱ هزار تنی دارد که حدود ۷۸ هزار تن ظرفیت آن خالی است.

 

سقراط بیرنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از ممنوعیت خرید گندم در خارج از شبکه دولتی خبر دادو اظهار کرد:شهرستان اسداباد دارای ۷ کارخانه سیلو و تعادونی گندم است که ظرفیت ۱۱۱ هزار تنی دارد.

وی گفت: از میزان ۱۱۱ هزار ظرفیت ذخیره سازی گندم در سیلوها و شرکتهای تعاونی حدود ۷۸ هزار تن ظرفیت خالی وجود دارد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اسدآباد با بیان اینکه امسال در سطح ۱۹ هزار تن گندم آبی ودیم کشت شده است، افزود: پیش بینی میشود که حدود ۷۵ هزار تن گندم تولید و برداشت شود.

وی کارخانه ها و سیلوهای جمع آوری گندم در اسدآباد را شامل کارخانه آرد زرین، سیلوی زرین، زردانه، اتحادیه تعاونیهای روستایی اسدآباد، موسی آباد، حسن آباد و طویلان سفلی دانست، تصریح کرد: خریداری گندم در مراکزی غیر از شبکه دولتی ممنوع است و قطعا” با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

بیرنگ با بیان اینکه قیمت تضمینی خرید کگندم ۱۷۰۰ تومان است، افزود: امسال سعی بر آن شده است که در اسرع وقت مطالبات گندمکاران پرداخت شود.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=7579
  • دیدگاه‌ها برای ممنوعیت خرید گندم در خارج از شبکه دولتی/ سیلوهای اسدآباد ظرفیت ۱۱۱ هزار تنی دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.