• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
رئیس شورای شهر همدان تاکید کرد:

ممنوعیت استفاده از اموال و امکانات شهرداری برای انتخابات

  • کد خبر : 210509
  • 14 بهمن 1402 - 12:41
ممنوعیت استفاده از اموال و امکانات شهرداری برای انتخابات
رئیس شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: مطابق قانون، هر گونه استفاده مستقیم یا غیر مستقیم از اموال و امکانات شهرداری برای حمایت از نامزدها، گروه‌ها و احزاب در انتخابات پیش رو ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، محمود مسگریان در جلسه صحن شورا با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، گفت: هرگونه سوء استفاده از اموال و امکانات شهرداری برای حمایت از نامزدهای انتخاباتی مجلس ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود.

مسگریان اضافه کرد: سوءاستفاده از اموال عمومی در مسیر اهداف شخصی از طرف شهرداری به نفع یا علیه نامزدها یا گروه‌ها و همچنین استفاده از مقام یا موقعیت اداری برای انتخابات ممنوعیت قانونی دارد و قطعاً پیگرد قانونی و کیفری برای عوامل دخیل را در پی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: مجموعه شهرداری نیز باید تا زمان انتخابات پیش رو از هر گونه شائبه ای که بخواهد به نفع یا علیه نامزدهای انتخابات منجر شود جلوگیری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: حراست از اموال و امکانات شهرداری در راستای جلوگیری از استفاده‌های شخصی در انتخابات ضروری است و ما به ‌عنوان خادمان ملت موظف به حفظ و حراست از بیت المال هستیم.

انتهای خبر/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210509
  • دیدگاه‌ها برای ممنوعیت استفاده از اموال و امکانات شهرداری برای انتخابات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.