• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

ملایر میزبان ۲۴ تیم فوتسال از سراسر کشور/ تست PCR الزام حضور در مسابقات است

  • کد خبر : 118702
  • 03 تیر 1400 - 13:31
ملایر میزبان ۲۴ تیم فوتسال از سراسر کشور/ تست PCR الزام حضور در مسابقات است

حمیدرضا سپهری نیا گفت: مسابقات فوتسال نوجوانان و نونهالان کشور با حضور ۲۴ تیم از استان های مختلف از ۵ تا ۱۶ تیر ماه در ملایر برگزار می شود. حمیدرضا سپهری نیا رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال نوجوانان و نونهالان کشور در […]

حمیدرضا سپهری نیا گفت: مسابقات فوتسال نوجوانان و نونهالان کشور با حضور ۲۴ تیم از استان های مختلف از ۵ تا ۱۶ تیر ماه در ملایر برگزار می شود.

حمیدرضا سپهری نیا رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال نوجوانان و نونهالان کشور در ملایر اظهار کرد: این مسابقات از ۵ تا ۱۶ تیر ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به پذیرش تیم ها زا روز جمعه افزود: مسابقات رده سنی نونهالان با حضور ۱۲ تیم از استان های مختلف کشور از ۵ تیرماه در سالم دانشگاه آزاد اسلامی ملایر آغاز می شود .

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: مسابقات در دو گروه شش تیمی برگزار و تیم های برتر هر گروه به دیدار نیمه نهایی راه می یابند.

وی به همکاری ادارات مختلف شهرستان برای برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات فرصتی ویژه برای معرفی هر چخه بیشتر ظرفیت های شهرستان است و همین امر می طلبد ادارات همراهی ویژه ای در برگزاری این مسابقات داشته باشند.

رئیس اداره ورزش ملایر با اشاره ب توجه ویژه به پروتکل های بهداشتی در برگزاری این مسابقات، تاکید کرد: با توجه به وضعیت بیماری کرونا تمامی ورزشکاران و عوامل اجرایی تیم ها باید تست PCR داشته باشند و آن را ارائه دهند.

سپهری نیا افزود: برای این مسابقات از خوابگاه های آموزش و پرورش استفاده شده است و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی از ۵۰ درصد ظرفیت خوابگاه ها استفاده می شود.

وی به برگزاری مسابقات بدون تماشاچی اشاره کرد و گفت: مسابقات به صورت مستمر از ۸ صبح تا ۸ شب برگزار و تیم ها با هم رقابت می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات رده نوجوانان نیز از ۱۲ تیر ماه آغاز شده و به مدت ۴ روز ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118702
  • دیدگاه‌ها برای ملایر میزبان ۲۴ تیم فوتسال از سراسر کشور/ تست PCR الزام حضور در مسابقات است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.