• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

مقام معظم رهبری راه امام راحل را باقدرت و عزت تداوم بخشید/ امام از هیچ قدرتی هراس نداشت

  • کد خبر : 154543
  • 14 خرداد 1401 - 12:10
مقام معظم رهبری راه امام راحل را باقدرت و عزت تداوم بخشید/ امام از هیچ قدرتی هراس نداشت

علیرضا شهبازی گفت: علی‌رغم همه دشمنی‌های داخلی و خارجی با هدایت‌های مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی بعد از ارتحال امام باقدرت و عزت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد. علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: امام راحل بنیان‌گذار انقلابی مردمی و عظیم در عالم بود […]

علیرضا شهبازی گفت: علی‌رغم همه دشمنی‌های داخلی و خارجی با هدایت‌های مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی بعد از ارتحال امام باقدرت و عزت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد.

علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: امام راحل بنیان‌گذار انقلابی مردمی و عظیم در عالم بود و مردم در این انقلاب جایگاه بی‌بدیل و مهمی دارند و حضرت امام از این جایگاه به‌عنوان ولی‌نعمت یادکردند.

وی اظهار داشت: مردم ولی‌نعمت همه مسئولان هستند و امام خطاب به مسئولان فرمودند خود را خادم مردم بدانید و این پیش خدا ثوابش بیشتر از این است که خودتان را رئیس بنامید.

شهبازی بیان کرد: امام شخصیتی جامع و جهانی داشت و در مقابل هیچ قدرتی ترس نداشت و فقط برای خدا تلاش می‌کرد و مسیر و راه روشنی را بر روی همه ما ایجاد کرد و ما نیز وظیفه‌داریم درراه آرمان‌های امام و انقلاب حرکت کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به سالروز انتخاب تاریخی مجلس خبرگان در انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب افزود: الحق مجلس خبرگان بهترین و شایسته‌ترین شخص را برای رهبری نظام برگزید و فردی را انتخاب کرد که مؤمن، شجاع و دارای وسعت نظر است.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه دشمنی‌های داخلی و خارجی با هدایت‌های مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی باقدرت و عزت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد.

شهبازی گفت: باید اذعان کنیم که اگر همه مسئولان در سه دهه گذشته مجری واقعی رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری بودند ما مشکلاتی که در حال حاضر به‌خصوص در بخش اقتصادی داریم به‌مراتب کمتر بود.

وی با اشاره به بیانات اخیر و همین‌طور ابتدای سال رهبر انقلاب بیان کرد: مهم‌ترین مسئله در راستای بهبود معیشت مردم بحث تولید است که امیدواریم همه مسئولان توفیق عمل به فرمایشات رهبری انقلاب را داشته باشند و در این جهت عمل کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: بحث تولید در سال‌های اخیر توسط رهبر انقلاب تأکید شده است و امیدواریم بتوانیم در این راستا حرکت کنیم و مشکلات را کمتر کنیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154543
  • دیدگاه‌ها برای مقام معظم رهبری راه امام راحل را باقدرت و عزت تداوم بخشید/ امام از هیچ قدرتی هراس نداشت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.