• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

مقامات مسئول موضوع ضرب و شتم خبرنگار را بررسی خواهند کرد/ پذیرش مسافر در ایام عید قانونی بود

  • کد خبر : 72030
  • 03 تیر 1399 - 10:03
مقامات مسئول موضوع ضرب و شتم خبرنگار را بررسی خواهند کرد/ پذیرش مسافر در ایام عید قانونی بود

علی مالمیر با بیان اینکه پذیرش مسافر در ایام عید قانونی بود، گفت: قطعا موضوع ضرب و شتم خبرنگار همدانی را مقامات زیربط  مورد بررسی قرار خواهند داد و این مسئله باید با شکایت و از طریق مراجع قانونی طی می شد. علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در گفتگو […]

علی مالمیر با بیان اینکه پذیرش مسافر در ایام عید قانونی بود، گفت: قطعا موضوع ضرب و شتم خبرنگار همدانی را مقامات زیربط  مورد بررسی قرار خواهند داد و این مسئله باید با شکایت و از طریق مراجع قانونی طی می شد.

علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص ماجرای ضرب و شتم یکی از خبرنگاران گفت: ضرب و شتم خبرنگار توسط کارکنان هتل امیران موضوعی نیست که ارتباطی با گردشگری یا اداره کل میراث داشته باشد اما اگر مسئه در خصوص پذیرش مسافرین باشد ما پاسخگو هستیم.

وی افزود: من صلاحیت رسیدگی به مسائل شخصی افراد را ندارم و نمی دانم این دعوا شخصی بوده یا به مباحث حقوقی آنها بر می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان ادامه داد: در ایام عید و زمانی که وزیر توئیت کرده بود اساساً هیچ مصوبه ای در کشور و استان مبنی برعدم پذیرش مسافر در هتل ها نداشتیم.

مالمیر با تاکید بر اینکه پذیرش مسافر درایام عید قانونی بود، عنوان کرد: من همان روز شخصاً از همان هتل بازدید داشتم و با توجه به عدم حضور مسافر در آنجا لامپ های داخل هتل هم خاموش بود.

وی در پایان گفت: قطعا مقامات زیربط مسئله ضرب و شتم خبرنگار همدانی را مورد بررسی قرار خواهند داد اما ضرب و شتم کار پسندیده ای برای دو انسان که خلیفته الله هستند نیست و از ابتدا باید با شکایت و مراجع قانونی پیگیر حق و حقوق خود می شدند.

به گزارش عصر همدان؛ چند روز پیش یکی از خبرنگاران همدان به دلیل انعکاس خبر تخلف هتل امیران در دوزان قرنطینه و تعطیلات نوروزی بعد از گذشت سه ماه در مقابل منزل پدر همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=72030
  • دیدگاه‌ها برای مقامات مسئول موضوع ضرب و شتم خبرنگار را بررسی خواهند کرد/ پذیرش مسافر در ایام عید قانونی بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.