• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

مقامات رومانیایی علت دقیق فوت قاضی منصوری را رسما به ما اعلام کنند

  • کد خبر : 71700
  • 31 خرداد 1399 - 9:54
مقامات رومانیایی علت دقیق فوت قاضی منصوری را رسما به ما اعلام کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران ضمن تایید خبر مربوط به درگذشت قاضی منصوری، افزود: منتظر دریافت گزارش رسمی علت این حادثه هستیم و از مقامات رومانیایی درخواست داریم علت دقیق حادثه را رسما به ما اعلام نمایند.   به گزارش عصر همدان؛ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی […]

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران ضمن تایید خبر مربوط به درگذشت قاضی منصوری، افزود: منتظر دریافت گزارش رسمی علت این حادثه هستیم و از مقامات رومانیایی درخواست داریم علت دقیق حادثه را رسما به ما اعلام نمایند.

 

به گزارش عصر همدان؛ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (جمعه) در پاسخ به پرسش خبرنگاران ضمن تایید خبر مربوط به درگذشت قاضی منصوری متهم اقتصادی، عنوان کرد: منتظر دریافت گزارش رسمی علت این حادثه هستیم و از مقامات رومانیایی درخواست داریم علت دقیق حادثه را رسما به ما اعلام کنند.

موسوی خاطر نشان کرد: ایشان مدتی قبل به سفارت ایران مراجعه و درباره نحوه بازگشت خود به ایران رایزنی کرده بود و از آنجا که تحت تعقیب قوه قضائیه ایران از طریق پلیس بین‌الملل بود، توسط پلیس اینترپل رومانی دستگیر شد. بر این اساس ما از مقامات و پلیس رومانی می‌خواهیم به وظایف قانونی خود عمل کرده و در خصوص نحوه و علت دقیق این حادثه گزارش رسمی ارائه کنند.

معاون بین‌الملل قوه قضائیه نیز در مورد مرگ متهم‌ منصوری گفت: اینترپل ایران پیگیر است فردی که تحت تعقیب دستگاه قضایی بوده باید به گونه ای تحت نظر باشد که صدمه‌ای به او وارد نشود.

وی افزود: تعداد دیگری از متهمان تحت تعقیب در کشورهای غربی داریم که این کشورها همکاری خوبی برای استرداد آنها انجام نمی‌دهند/ابعاد مختلف پرونده‌ای که منصوری درگیر آن بود به دلیل اینکه طرف‌های دیگر موضوع در اختیار قوه قضائیه هستند روشن است.

این مقام قضایی عنوان کرد: نبود وی صدمه‌ای به ابعاد مختلف پرونده وارد نمی‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=71700
  • دیدگاه‌ها برای مقامات رومانیایی علت دقیق فوت قاضی منصوری را رسما به ما اعلام کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.