• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

معلمان پیش دبستانی در همدان ساماندهی می شوند

  • کد خبر : 94342
  • 08 آذر 1399 - 11:52
معلمان پیش دبستانی در همدان ساماندهی می شوند

معصومه خدابنده لو از ساماندهی معلمان پیش دبستانی در سطح استان خبر داد و گفت: تمام مراحل اداری طی شده و فقط همکاری با موسس باید انجام شود. به گزارش عصر همدان، بعد از گذشت ۴ ماه از شروع سال تحصیلی معلمان پیش دبستانی در شهرستان همدان بلاتکلیفند و هنوز کارفرمایی برای آنها انتخاب نشده […]

معصومه خدابنده لو از ساماندهی معلمان پیش دبستانی در سطح استان خبر داد و گفت: تمام مراحل اداری طی شده و فقط همکاری با موسس باید انجام شود.

به گزارش عصر همدان، بعد از گذشت ۴ ماه از شروع سال تحصیلی معلمان پیش دبستانی در شهرستان همدان بلاتکلیفند و هنوز کارفرمایی برای آنها انتخاب نشده است.

امسال که با شروع کرونا سال تحصیلی از ۱۵ شهریورماه آغاز شد و معلمان متعهد از همان روزهای اول با تشکیل گروه های فضای مجازی شادی و آموزش را برای خانواده ها به ارمغان آوردند.

و حالا بعد از گذشت چهارماه از فعالیت های آنها نه تنها حقوقی دریافت نکردند، بلکه هنوز کارفرمایی برای آنها تعیین نشده است که کارها و اقدامات را از یک مسئول مشخص پیگیری کنند.

زهرا غفوری، یکی از معلمان معترض به خبرنگار ما گفت: حدود ۴ ماه است بلاتکلفیم و هنوز مسئول مشخصی نداریم.

این معلم پیش دبستانی که در حال تهیه پک های شب یلدا برای دانش آموزان بود گفت: نزدیک به ۲۵ دانش آموزدارم که باید پک همه آنها را آماده و تا قبل از شب یلدا به دستشان برسانم.

وی ادامه داد: برخلاف تصور برخی معلمان پیش دبستانی بیش از هر چیز به زمان و اینترنت کافی نیاز دارند چرا که تمام تکالیف بصری است و معمولا در قالب فیلم ارسال می شود.

این مربی همدانی افزود: متاسفانه حتی بسته های اینترنتی که در اختیار سایر معلمان قرار دادند برای معلمان پیش دبستانی لحاظ نکردند و حالا بعد از گذشت ۴ ماه همه بلاتکلیف هستیم.

وی ادامه داد: اتفاقا امسال با کلاس های مجازی وقت و زمان بیشتری را برای دانش آموزان صرف می کنیم که احتیاج دارد مسئولان نیز توجه ویژه داشته باشند.

معصومه خدابنده لو، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساماندهی معلمان پیش دبستانی در تمام شهرستانها انجام شده بود و فقط شهرستان همدان انجام نشده بود.

وی افزود: ساماندهی معلمان پیش دبستانی شهرستان همدان ۶ آذرماه انجام شده و موسس نیز انتخاب و قراردادها در حال انجام است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان گفت: بخشی از کارها مربوط به موسس است که در حال اقدام و پیگیری می باشد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=94342
  • دیدگاه‌ها برای معلمان پیش دبستانی در همدان ساماندهی می شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.