• امروز : یکشنبه - ۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
0

معرفی توانمندی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهار برای جذب گردشگران

  • کد خبر : 178878
  • 07 اسفند 1401 - 9:24
معرفی توانمندی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهار برای جذب گردشگران

جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان بهار، به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بهاربرگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ روح الله نباتی، فرماندار شهرستان بهار در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان بهار گفت: توانمندی ها وجاذبه های گردشگری شهرستان بهار باید برای مسافرانی که از محورهای شهرستان […]

جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان بهار، به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بهاربرگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ روح الله نباتی، فرماندار شهرستان بهار در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان بهار گفت: توانمندی ها وجاذبه های گردشگری شهرستان بهار باید برای مسافرانی که از محورهای شهرستان عبور می کنند به روش های گوناگون معرفی شود تا هموطنان با شناخت این جاذبه ها برای حضور در شهرستان ترغیب شوند.

روح اله نباتی تصریح کرد: مناسب سازی اماکن اسکان برای اقامت، نمازخانه و غذاخوری های بین راهی و خدمات رفاهی بوستان ها در اولویت قرار بگیرد تا خاطره ای خوش در ذهن مسافران ثبت و ضبط شود.

نباتی افزود: سفرهای نوروزی فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذار با توجه به ظرفیت های صنعتی و کشاورزی و گردشگری شهرستان بهار است که نباید از آن غافل بود.

فرماندار شهرستان بهار اضافه کرد: بازی های بومی محلی و جشنواره های شاد با همکاری همه دستگاه ها از برنامه های ما است تا آغاز بهاری زیبا را در بهار در کنار هموطنانمان که به شهرستان بهار سفر می کنند، گرامی بداریم.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178878
  • دیدگاه‌ها برای معرفی توانمندی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهار برای جذب گردشگران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.