• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

معابر عمومی قبل اقامه عزای حسینی توسط شهرداری ضدعفونی شد+تصاویر

  • کد خبر : 81507
  • 09 شهریور 1399 - 13:04
معابر عمومی قبل اقامه عزای حسینی توسط شهرداری ضدعفونی شد+تصاویر

شهرداری تویسرکان برای برگزاری مراسم عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا به منظور مبارزه با کرونا به ضدعفونی اماکن عمومی اقدام کرد تا اقامه عزای حسینی توام با رعایت پروتکل های بهداشتی رقم بخورد. به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ هر ساله در دهه نخست ماه محرم و به ویژه دو روز تاسوعا و عاشورا عزاداران […]

شهرداری تویسرکان برای برگزاری مراسم عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا به منظور مبارزه با کرونا به ضدعفونی اماکن عمومی اقدام کرد تا اقامه عزای حسینی توام با رعایت پروتکل های بهداشتی رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ هر ساله در دهه نخست ماه محرم و به ویژه دو روز تاسوعا و عاشورا عزاداران برای اقامه عزای حسینی در مساجد، هیئت ها، تکایا و حسینیه ها گرد هم جمع می شوند و در داغ جانسوز واقعه جانگداز عاشورا بر سر و سینه می زنند.

در سال جاری با توجه به شیوع کرونا نحوه عزاداری ها تغییر یافته و عزاداران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی مراسم سینه زنی و زنجیر زنی را انجام می دهند و نوحه خوانان و روضه خوانان نیز بر این امر تاکید دارند.

در همین راستا شهرداری تویسرکان نیز در اقدامی توسط خودروهای آتش نشانی و فضای سبز به ضدعفونی، کلرپاشی و گندزدایی امکان عمومی با اولویت مساجد و تکایا پرداخت.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=81507
  • دیدگاه‌ها برای معابر عمومی قبل اقامه عزای حسینی توسط شهرداری ضدعفونی شد+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.