• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

مطالبات عمومی مردم اسدآباد از فرماندار

  • کد خبر : 174733
  • 18 دی 1401 - 9:20
مطالبات عمومی مردم اسدآباد از فرماندار

در پی حضور حسینعلی شرکایی، فرماندار اسدآباد در مرکز سامد استاندارد ی در پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم، خبرنگار ما بخشی از مطالبات عمومی آنان در این یادداشت آورده است. به گزارش عصرهمدان؛ کانال منتسب به فرمانداری اسدآباد در اطلاعیه ای اعلام کرده که یکشنبه ۱۸ دی ساعت: ۱۰ تا ۱۲ فرماندار برای پاسخگویی […]

در پی حضور حسینعلی شرکایی، فرماندار اسدآباد در مرکز سامد استاندارد ی در پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم، خبرنگار ما بخشی از مطالبات عمومی آنان در این یادداشت آورده است.

به گزارش عصرهمدان؛ کانال منتسب به فرمانداری اسدآباد در اطلاعیه ای اعلام کرده که یکشنبه ۱۸ دی ساعت: ۱۰ تا ۱۲ فرماندار برای پاسخگویی به درخواست و مطالبات مردم در مرکز سامد استاندارد ی مستقر می‌شود. لذا مردم میتوانند مشکلات خود را از طریق تلفن: ۱۱۱ بیان کنند.

و اما چند مطالبه عمومی فی البداهه که از ذهن خبرنگار ما خطور کرد و به عنوان نماینده مردم در رسانه از این طریق از آقای شرکایی جویا می شود.

البته پیش از این همه فرمانداران سابق به صورت مکرر سؤال شده و هنوز به پاسخی نرسیده ایم حال باید آقای شرکایی پاسخ دهد که در این یک سال خدمت چه کرده است؟

۱-کنارگذری که قرار بود در خرداد ۱۴۰۰ به افتتاح برسد و یک لاین آن البته بدون توجه و رسیدگی به مشکلات آن به افتتاح رسیده، کی به صورت کامل و بدون مشکلات به افتتاح خواهد رسید؟

۲-افتتاح نمایشی استخر شهید سلیمانی که سالها قبل صورت گرفت و در دوره خدمت شماهم همچنان با بازدیدهای مستمر هنوز بلاتکلیف مانده، به کجا رسید؟!

۳- یک شهر است و چند شهید گمنام که میهمان این دیار است اما هنوز المان یادمان این شهدا بی تکلیف رها شده! آن به کجا رسید؟

۴-بارها خاموشی گردنه اسدآباد از طریق رسانه ها به گوشتان رسید و البته قطعا” خودتان هم از آن مسیر عبور کرده اید، آیا جمال گردنه به چشم چراغ ها روشن شد یا ….؟

۵- مرکز معاینه فنی اسدآباد به کجا رسید؟

۶- دریافت کرایه اضافی تاکسی‌ها از مسافران شاید مشکلی کوچک اما دغدغه بسیاری از مسافران است آیا اقدامی صورت گرفته؟

۷- در شهرک سید احمد سالهاست که کلنگ مدرسه ای به زمین زده شد، اما خبری از ساخت و تکمیل آن نیست، چه پیگیری از سوی شما انجام شده ؟

۸-مردم از گرانی در بازار در خرید هر اقلام و اجناسی گلایه دارند، نظارت ها کم است و حضور خودتان هم در بین مردم برای این امر کمرنگ! چه خدمتی از سوی شما در این زمینه شده است؟ البته به جز برگزاری جلسات بدون خروجی تان!

۹-بسیاری از علائم راهنمایی و سرعت گیرها در گردنه اسدآباد-راه آجین به اسدآباد-ورودی شهر اسدآباد رنگ آمیزی ندارد -چراغ راهنما روشن نیست!-چه کرده اید؟

۱۰-یکی از منکرات را در بحث ادارات عدم استفاده شخصی از وسایل نقلیه از سوی مدیران دانست و متأسفانه شاه این موضوع در بین برخی از مدیران هستیم. آیا برخوردی صورت گرفته و یا میگیرد؟!

۱۱-مردم همچنان از عدم کیفیت نان در برخی نانوایی ها رضایت ندارند و به عنوان رئیس کمیسیون آرد ونان کرده اید؟

۱۲-سینماو پردیس اسدآباد که خرداد کلنگش را به زمین زدید و به کجا رسید؟

۱۳ -برای مناسب سازی ساختمان فرمانداری و مراجعه کنندگان معلول به طبقه دوم چه کردید ؟

۱۴-مردم از تاستان و حتی در پاییز و هم اکنون هم در زمستان با شکل قطعی آب مواجه اند و البته با بحران آب هم مواجهیم چه مدیریتی از سوی شما در این زمینه شده است؟

و…..

البته شاید مجری هر کدام از این مطالبات به شخصه خود فرماندار محترم نباشد اما به عنوان مسئول ارشد شهرستان میتوانسته و موظف به پیگیر و پاسخگوی هر کدام از انها باشد. در این زمینه رسانه ما آماده انعکاس و در انتظار پاسخ های آقای فرماندار است.
حکایت #مطالبات_به‎حق_مردم همچنان باقی است

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174733
  • دیدگاه‌ها برای مطالبات عمومی مردم اسدآباد از فرماندار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.