• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

مشکل فنی و جابجایی سرویس دلیل قطعی اینترنت اعلام شد

  • کد خبر : 34056
  • 06 آذر 1398 - 13:28
مشکل فنی و جابجایی سرویس دلیل قطعی اینترنت اعلام شد

مدیر مخابرات منطقه همدان گفت: مشکل فنی و جابجایی سرویس دلیل قطعی اینترنت روز گذشته در شهرستان تویسرکان بود. به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، روز گذشته تعدادی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان تویسرکان از قطعی مقطعی اینترنت در این شهرستان خبر دادند و خواستار پیگیری این موضوع شدند؛ در پی دریافت این خبر […]

مدیر مخابرات منطقه همدان گفت: مشکل فنی و جابجایی سرویس دلیل قطعی اینترنت روز گذشته در شهرستان تویسرکان بود.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، روز گذشته تعدادی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان تویسرکان از قطعی مقطعی اینترنت در این شهرستان خبر دادند و خواستار پیگیری این موضوع شدند؛ در پی دریافت این خبر به منظور پیگیری موضوع، ارتباط تلفنی با مدیر مخابرات منطقه همدان برقرار و دلیل این قطعی پیگیری شد.

محمدعلی گرزین مدیر مخابرات منطقه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در این خصوص اظهار کرد: روز گذشته قطعی فیبر در بخشی از شهرستان تویسرکان گزارش شد که عملیات رفع این مشکل ۲۰ دقیقه زمان برد.

وی با بیان اینکه به دنبال مشکل پیش آمده و قطعی فیبر، اتصال اینترنتی نیز در بخش‌هایی از این شهرستان دچار اختلال شد گفت: مشکل پیش آمده داخلی و به دلیل جابجایی سرویس و فنی بوده و رفع شد و اکنون مشکل خاصی نداشتیم.

مدیر مخابرات منطقه همدان بیان کرد: با توجه به مشکل پیش آمده در مسیر اینترنت، اختلال پیش آمده در بازه زمانی حدوداً دو ساعته رفع شد؛ اکنون مشکلی در اتصالات اینترنتی شهروندان در این شهرستان نداریم.

وی در خصوص قطعی اینترنت در سطح استان با توجه به اغتشاشات اخیر نیز یادآور شد: این موضوع با توجه به بحث امنیت ملی تدبیر و مدیریت شد.

گرزین با تأکید بر اینکه از استان‌های اول در اتصال اینترنت پس از اغتشاشات بودیم تصریح کرد: اکنون هیچ گونه مشکل قطعی اینترنت در هیچ یک از شهرستان‌های استان نداریم.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34056
  • دیدگاه‌ها برای مشکل فنی و جابجایی سرویس دلیل قطعی اینترنت اعلام شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.