• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

مشاغل خانگی، محور موفقیت اشتغال در استان همدان است

  • کد خبر : 186370
  • 20 خرداد 1402 - 13:17
مشاغل خانگی، محور موفقیت اشتغال در استان همدان است
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، گفت: ما می‌توانیم در فضای کسب و کار استان، در حوزه مشاغل خانگی تاثیر گذاری لازم را داشته باشیم.

به گزارش عصر همدان؛یوسف شعبانی با تاکید بر این که مجموعه اداره کل تعاون و کار اجتماعی در فضای کسب و کار در هر دو بخش خصوصی و دولتی ظرفیت پاسخگویی لازم را ندارد، اذعان داشت: در هر دو بخش یکسری ضعف‌هایی داریم که توانایی مواجهه با وضعیت بیکاری فعلی استان را نداریم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه چاره توان پاسخگویی به مطالبات در حوزه بیکاری استفاده از سنواتی است که برخی از افراد در استان شروع کرده‌اند، عنوان کرد: افرادی در استان هستند که فعالیت کسب و کار خود را در قالب مشاغل خانگی، خوشه‌ها و مجتمع‌هایی بخوبی انجام می‌دهند و همان‌گونه که ما شاهد آن هستیم بعضا بدون ابزار حمایتی از بخش دولتی موفقیت‌های بالایی را در این زمینه کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ما محور موفقیت اشتغال استان همدان را پیدا کرده‌ایم، ادامه داد: ما می‌توانیم در فضای کسب و کار استان، در حوزه مشاغل خانگی تاثیر گذاری لازم را داشته باشیم و این نقطه قوت خود را توسعه و تقویت کنیم .

شعبانی گفت: سعی کنید نقاط قوت و ضعف خود را در این راستا شناسایی کرده و با استمرار و توسعه نقاط قوت، اتخاذ تدابیر لازم در جهت رفع نقاط ضعف و تبدیل آن به نقاط قوت بتوانید در فضای کسب و کار، تاثیر گذاری لازم را داشته باشید.

این مقام مسئول با برشمردن ده حوزه چالشی در فضای استان در مواجهه با بیکاری، افزود: باید بتوانیم برای این چالش ها یک فاکتور موفقیت آمیزی یچیده و آنها را درمان کنیم.

انتهای پیام/ ساعتی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=186370
  • دیدگاه‌ها برای مشاغل خانگی، محور موفقیت اشتغال در استان همدان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.