• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
فرماندار نهاوند خبر داد:

مشارکت ۴ هزارنفر در برگزاری انتخابات

  • کد خبر : 212010
  • 07 اسفند 1402 - 10:24
مشارکت ۴ هزارنفر در برگزاری انتخابات
فرماندار نهاوند گفت: تمهیدات برگزاری انتخاباتی پرشور در نهاوند فراهم شده و حدود چهار هزار نفر در روند برگزاری انتخابات فعالیت خواهند کرد.

ضرغام احمدوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری عصر همدان، گفت: همه تلاش عوامل برگزاری انتخابات، فراهم کردن زمینه و شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

وی اظهار داشت: جلسات مختلفی با عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار شده و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مختلفی برای هماهنگی هرچه بیشتر برای برگزاری انتخابات انجام شده است.

فرماندار نهاوند افزود: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات وجود دارد و شرایط مناسبی در شهرستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: امسال در نهاوند ۱۵۱ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در شهر‌ها و روستاهای شهرستان کار رأی‌گیری از شهروندان را انجام می‌دهند.

احمدوند گفت: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات حدود چهار هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی فعالیت دارند.

وی بیان کرد: وظیفه همه ما فراهم کردن تمهیدات برای برگزاری انتخابات است و به یاری خدا مردم شهرستان با حضور پرشور خود دشمنان را ناامید می‌کنند.

فرماندار نهاوند گفت: تعداد ۳۸ کاندیدا در این شهرستان برای راه‌یابی به مجلس رقابت می‌کنند و تا یک روز قبل از شروع زمان رأی‌گیری فرصت تبلیغات دارند.

وی اظهار داشت: با وجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای ناامیدی مردم ولی به یاری خدا در روز انتخابات مردم با حضور گسترده خود دشمنان را ناکام می‌کنند.

احمدوند افزود: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار شاخص مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و وظیفه و ملاک همه ما عمل به فرمایشات ایشان است.

وی بیان کرد: مردم با بصیرت و آگاه شهرستان همواره نشان دادند به موقع در صحنه حضور می‌یابند و انشاالله در روز ۱۱ اسفند با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212010
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت ۴ هزارنفر در برگزاری انتخابات بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.