• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

مسابقه عکس و فیلم با عنوان «روایت مؤمنانه» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 64590
  • 20 اردیبهشت 1399 - 13:00
مسابقه عکس و فیلم با عنوان «روایت مؤمنانه» برگزار می‌شود

مسابقه عکس و فیلم با عنوان «روایت مؤمنانه» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج و سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود. به گزارش عصر همدان؛ بنیاد فرهنگی روایت فتح با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج و سازمان بسیج رسانه، مسابقه عکس و فیلم با عنوان «روایت مؤمنانه» برگزار می‌کند. […]

مسابقه عکس و فیلم با عنوان «روایت مؤمنانه» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج و سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ بنیاد فرهنگی روایت فتح با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج و سازمان بسیج رسانه، مسابقه عکس و فیلم با عنوان «روایت مؤمنانه» برگزار می‌کند.

موضوع مسابقه، خدمت رسانی مومنانه و جهادی در جهت عبور از بحران ویروس کرونا است.

این مسابقه در دو بخش مردمی و حرفه‌ای برگزار می‌شود که موضوعات بخش مردمی عبارتند از فیلمبرادری با تلفن همراه و عکاسی با تلفن همراه و موضوعات بخش حرفه‌ای نیز شامل گزارش تصویری، عکاسی مستند، فیلم مستند کوتاه و گزارش خبری است.

علاقمندان جهت ارسال آثار می‌توانند از طریق سایت http://revayatmomenaneh.com اقدام کرده و یا فرم اطلاعات فردی و آثار خود را به آی دی ۰۹۳۹۴۱۳۷۶۲۶ در پیام رسان‌های سروس، واتساپ و تلگرام ارسال کنند.

گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال آثار ۵ خرداد ۱۳۹۹ بوده و حضور برای عموم آزاد است.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64590
  • دیدگاه‌ها برای مسابقه عکس و فیلم با عنوان «روایت مؤمنانه» برگزار می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.