• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

مسئولین آستانه تحمل خود را در برابر رسانه ها بالاتر ببرند/صیقلی و بلوری کردن پروژه ها هنر رسانه/شفاف سازی شاخصه دولت سیزدهم است

  • کد خبر : 135484
  • 26 آبان 1400 - 9:24
مسئولین آستانه تحمل خود را در برابر رسانه ها بالاتر ببرند/صیقلی و بلوری کردن پروژه ها هنر رسانه/شفاف سازی شاخصه دولت سیزدهم است

مهدی باب الحوائجی با بیان اینکه اصحاب رسانه اندیشه ساز،حرکت آفرین، توسعه بخش هستند، گفت: برنامه دولت سیزدهم حمایت از رسانه ها و شفاف سازی های آن هاست؛ رسانه که زبان گویای مردم و چشم بینای جامعه است، قطعا بازوی توانمندی نیز برای مدیریت است. به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ مهدی باب الحوائجی، معاون سیاسی امنیتی […]

مهدی باب الحوائجی با بیان اینکه اصحاب رسانه اندیشه ساز،حرکت آفرین، توسعه بخش هستند، گفت: برنامه دولت سیزدهم حمایت از رسانه ها و شفاف سازی های آن هاست؛ رسانه که زبان گویای مردم و چشم بینای جامعه است، قطعا بازوی توانمندی نیز برای مدیریت است.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ مهدی باب الحوائجی، معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان در نشست صمیمی هم اندیشی با اصحاب، مدیران و سرپرستان رسانه ها که به همت خانه مطبوعات استان همدان تشکیل شده بود، گفت: اصحاب رسانه اندیشه ساز، حرکت آفرین و توسعه بخش هستند.

وی ادامه داد: اهمیت وجود رسانه و نقش آن در جامعه امروز کاملاًًً مشهود است.

باب الحوائجی افزود: برنامه دولت سیزدهم حمایت از رسانه ها و شفاف سازی های آن هاست؛ رسانه که زبان گویای مردم و چشم بینای جامعه است، قطعا بازوی توانمندی نیز برای مدیریت است.

وی با اشاره به اینکه مسئولین آستانه تحمل خود را در برابر رسانه ها بالاتر ببرند، تاکید کرد: شفاف سازی، بلوری کردن مسائل و مطلع کردن مسئولین از بسیاری از مشکلات نیز هنر رسانه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان گفت: بلوری و صیقلی کردن پروژه های عمرانی سیاسی و غیره نیز تکلیف رسانه است؛ برقرار کننده ارتباط بین مردم و مسئولین رسانه ها هستند اما این شفاف سازی و صیقلی کردن باید مبتنی بر عقلانیت و شناخت باشد.

وی با بیان اینکه رسانه های استان همدان حرف برای گفتن داشته و فعالند، تصریح کرد: خبرنگار از دریچه فرهنگ و علم و تفکر وارد می شود و مسئولین باید قدرت برنامه ریزی خود را بالا ببرند که وقتی خبرنگار به آن حوزه ورود پیدا کرد عامل تبلیغش شود.

باب الحوائجی گفت: اشتباهات مسئولین باید بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب به حداقل رسیده باشد و آنها با برنامه ریزی حرکت کنند؛ رسانه باید برای مردم امید آفرینی کند چرا که جزو ارکان دموکراسی است.

وی عنوان کرد: همه دنبال تقویت نظام اسلامی هستیم و همگی یک هدف داریم و پرچم جمهوری اسلامی باید در سراسر دنیا به اهتزار درآید و مقدمه آن را دولت اسلامی ایجاد می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان در پایان تاکید کرد: خون سلیمانی و سلیمانی ها در رگ مسئولین آینده انقلاب بیشتر جاری شود تا بتوانیم تمدن ایران اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=135484
  • دیدگاه‌ها برای مسئولین آستانه تحمل خود را در برابر رسانه ها بالاتر ببرند/صیقلی و بلوری کردن پروژه ها هنر رسانه/شفاف سازی شاخصه دولت سیزدهم است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.