• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

مسئولان افسران تحقق شعار سال هستند/ کارگروهی برای تولید دانش بنیان در ملایر تشکیل شود

  • کد خبر : 148836
  • 14 فروردین 1401 - 12:02
مسئولان افسران تحقق شعار سال هستند/ کارگروهی برای تولید دانش بنیان در ملایر تشکیل شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: مسئولین افسران اجرای شعار سال و تولید دانش بنیان هستند و باید تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام دهند. به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به جایگاه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: […]

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: مسئولین افسران اجرای شعار سال و تولید دانش بنیان هستند و باید تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام دهند.

به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به جایگاه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان بسیار با عظمت بوده و باید در تمامی ادارات نشانه های از حلول این ماه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نباید تذکر لسانی نسبت به بی حرمتی به ماه مبارک رمضان فراموش شود تاکید کرد: در سطح شهر نیز باید نشانه های ماه رمضان وجود داشته باشد و از آن سو تدابیر لازم برای مسافران و کسانی که توان روزه گرفتن ندارند اندیشیده شود.

امام جمعه ملایر با تاکید استفاده همگانی از برکات ماه رمضان تصریح کرد: مسئولین برنامه های جامعی برای استفاده از ماه رمضان داشته باشند و از جلسات تلاوت قرآن نمازهای جماعت و منبرها بهره ببرند.

وی حل مشکلات مردم و ارباب رجوع ادارات را مهمترین وظیفه هر مسئولی دانست و تاکید کرد: در ادارات به مراجعه کنندگان توجه ویژه شده و برای رفع مشکلات و مسایل آنان تمام تلاش انجام شود.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین بیان کرد: مسئولین افسران اجرای شعار سال و تولید دانش بنیان هستند و باید تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام دهند.

وی با تاکید بر تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق شعار سال و تولید دانش بنیان اظهار کرد: در این سال تلاش شود که شرکت های دانش بنیان تقویت شده و مشکلات این شرکت ها حل و کار زیربنایی انجام شود.

امام جمعه ملایر با اشاره به ظرفیت های شهرستان ملایر تصریح کرد: در انگور و صنعت مبل و منبت باید به صورت دانش بنیان کار انجام شود تا شاهد تحولی علمی و بنیادی در این دو صنعت باشیم تا درجه علمی و صنعتی شهر بالا رود.

وی افزود: این کارگروه تا پایان سال ویژه کار کند و در طی سال کارهای انجام شده در راستای تحقق شعار سال گزارش داده شود تا شاهد تحول در مسئله تولید باشیم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=148836
  • دیدگاه‌ها برای مسئولان افسران تحقق شعار سال هستند/ کارگروهی برای تولید دانش بنیان در ملایر تشکیل شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.