• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

مرگ محیط‌بان ملایری در منطقه حفاظت‌شده لشگر/جسد پس از دو روز جستجو پیدا شد

  • کد خبر : 170883
  • 28 آبان 1401 - 12:33
مرگ  محیط‌بان ملایری در منطقه حفاظت‌شده لشگر/جسد پس از دو روز جستجو پیدا شد

سلمان اسماعیلی گفت: پیکر یکی از محیط‌بانان ملایری که عصر پنجشنبه هفته گذشته حین انجام ماموریت مفقود شده بود، صبح امروز در منطقه حفاظت شده لشگردَر پیدا شد. به گزارش عصر همدان؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر با اشاره به مرگ محیطبان ملایر در منطقه حفاظت شده لشگردر اظهار کرد: ز روز پنجشنبه ۲۶ آبان و […]

سلمان اسماعیلی گفت: پیکر یکی از محیط‌بانان ملایری که عصر پنجشنبه هفته گذشته حین انجام ماموریت مفقود شده بود، صبح امروز در منطقه حفاظت شده لشگردَر پیدا شد.

به گزارش عصر همدان؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر با اشاره به مرگ محیطبان ملایر در منطقه حفاظت شده لشگردر اظهار کرد: ز روز پنجشنبه ۲۶ آبان و ساعت ۱۷ عصر ارتباط «یاسین یاری» محیط‌بان ۲۷ ساله ملایری حین انجام ماموریت در منطقه حفاظت شده لشگردَر با مرکز و همکارانش قطع شد.

وی افزود: عملیات جستجو در اسرع وقت از سوی محیط‌بانان و نجات‌گران جمعیت هلال احمر آغاز و ساعت ۷:۳۰ صبح امروز شنبه ۲۸ آبان جسد بی‌جان وی در منطقه حفاظت شده لشگردَر پیدا شد.

اسماعیلی اشاره به سقوط این محیط‌بان در منطقه لشگردَر، بیان کرد: هنوز دلیل سقوط و فوت وی مشخص نیست و پلیس آگاهی در حال بررسی صحنه و علت مفقودی و فوت «یاسین یاری» محیط‌بان ملایری است.لشگردَر پیدا شد.

 

انتهای پیام/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170883
  • دیدگاه‌ها برای مرگ محیط‌بان ملایری در منطقه حفاظت‌شده لشگر/جسد پس از دو روز جستجو پیدا شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.