• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

مرمت و بازسازی منازل سیل زدگان روستای زرقان فامنین به همت جهادگران گروه شهید بهشتی

  • کد خبر : 11748
  • 05 مرداد 1398 - 12:07
مرمت و بازسازی منازل سیل زدگان روستای زرقان فامنین به همت جهادگران گروه شهید بهشتی

مسئول گروه جهادی شهید بهشتی از مرمت و بازسازی منازل سیل زدگان روستای زرقان فامنین به همت جهادگران این گروه جهادی خبرداد. به گزارش عصر همدان، اسماعیل صدیق، مسئول گروه جهادی شهید بهشتی روستای زرقان فامنین  در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: در پی بارش های شدید ابتدای سال ۲۲ واحد مسکونی روستای زرقان دچار […]

مسئول گروه جهادی شهید بهشتی از مرمت و بازسازی منازل سیل زدگان روستای زرقان فامنین به همت جهادگران این گروه جهادی خبرداد.

به گزارش عصر همدان، اسماعیل صدیق، مسئول گروه جهادی شهید بهشتی روستای زرقان فامنین  در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: در پی بارش های شدید ابتدای سال ۲۲ واحد مسکونی روستای زرقان دچار آسیب شدند.

وی گفت: خسارت وارد شده به این ۲۲ واحد مسکونی باعث شد که با همفکری بچه های بسیج پایگاه شهید بهشتی روستا اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی جت بازسازی و بهسازی این منازل نماییم.

خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو خانواده از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند، اولویت کار ما کمک به این خانواده ها می باشد.

مسئول گروه جهادی شهید بهشتی در ادامه افزود: در همین راستا کار بازسازی یک باب منزل مسکونی آسیب دیده در بارندگی، به همت جهادگران گروه جهادی شهید بهشتی بازسازی شد.

صدیق گفت: در این اردوی جهادی علاوه بر حضور بسیجیان پایگاه شهید بهشتی، شاهد مشارکت امام جماعت و دهیاری روستا بودیم که با کمک هایشان روند بازسازی را تسریع بخشیدند.

فرمانده پایگاه شهید بهشتی روستای زرقان در ادامه با بیان اینکه در حال جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی جهت بازسازی منازل سیل زدگان هستند، تصریح کرد: جهادگران روستای زرقان علاوه بر کمک به هم روستایی های خود در حال جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی همچون مصالح و ارسال آن به دیگر روستاها جهت استفاده در طرح جهاد همبستگی ملی هستند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11748
  • دیدگاه‌ها برای مرمت و بازسازی منازل سیل زدگان روستای زرقان فامنین به همت جهادگران گروه شهید بهشتی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.