• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان:

مردم میدان‌دار فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان هستند

  • کد خبر : 192851
  • 18 مرداد 1402 - 19:12
مردم میدان‌دار فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان هستند
مدیرکل سابق اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در مسائل فرهنگی اعتقاد ما این است که مردم میدان‌دار اصلی این فعالیت‌ها هستند.
به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی نظیری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، اظهار کرد: سال ۹۸ با اعتماد آیت‌الله شعبانی‌موثقی و حجت‌الاسلام قمی به این کمترین سنگر این مسئولیت سنگین و خطیر به بنده سپرده شد.
وی افزود: تلاش کردیم که در تمام شهرستان‌های استان و روستا به روستا پیام دین و قیام سیدالشهدا علیه السلام را به مردم به خوبی برسانیم. مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۴ سال در این عرصه خادمی کردم، گفت: از روزی که این مسئولیت خطیر به بنده واگذار شد سعی کردم با فهم دقیق با مأموریت‌های سازمان و اقتضائات هر شهرستان برنامه‌ریزی دقیق انجام دهم.
حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: از تیم خستگی‌ناپذیر و تمام همکارانم که شبانه‌روزی در کنار ما بودند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم تمام کارها را به مردم واگذار کنیم، بیان کرد: در تمام فعالیت‌های فرهنگی که در ایام در استان برگزار شد مردم میدان‌دار اصلی بودند. مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: تشکیل تمام ستادهای مردمی در نیمه شعبان و غدیر ثابت کرد که اگر کار به مردم سپرده شود خروجی ایده‌آلی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: خوشبختانه در دوران ریاست حجت الاسلام قمی شاهد تحولات خوبی در سازمان تبلیغات اسلامی کشور بودیم.
 آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با ریاست سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در دوران مدیریت حجت الاسلام قمی در ریاست سازمان تبلیغات اسلامی تحولات بسیار خوبی در کشور رقم خورده است.
وی افزود: در تمام استان‌ها اتفاقات فرهنگی خوبی در این دوره رقم خورده است.
امام جمعه همدان با اشاره به تغییر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز اظهار کرد: حجت‌الاسلام نظیری در دوران خود تلاش‌های فراوانی در تغییرات فرهنگی استان داشتند و به فهم دقیق از فرهنگ در میدان عملیاتی موفق بودند.
آیت‌الله شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: اتفاقات بزرگی که در نیمه شعبان و عید غدیر در تمام شهرستان‌های استان سازمان تبلیغات انجام داد کم‌نظیر و بی‌نظیر بود.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در این دوره به روستاهایی سرزدند که مبلغ این روستا اذعان داشت در ۱۵ سال گذشته کسی زنگ خانه ما را نزده است، بیان کرد: ما تمایل داشتیم حجت‌الاسلام نظیری در استان ولو در جایی دیگر بمانند و از حضور ایشان بهره ببریم.
امام جمعه همدان عنوان کرد: در دوران ایشان، در ستاد کرونا مردمی که در ایران بی‌نظیر بود، اتفاقات خوبی رقم خورد.

وی با اشاره به سند فرهنگی و قرآنی استان گفت: ۱۱۰ نخبه، ۲۹ دستگاه صدها ساعت زمان گذاشتند تا سند فرهنگی قرآن تدوین شود. آیت‌الله شعبانی‌موثقی افزود: اما باید شرایط به گونه‌ای باشد که سند فرهنگی کشور با استان متغیر نباشد یک کارشناس در وزارتخانه برای ما سند فرهنگی بنویسد و برای استان مشکلاتی را ایجاد کند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192851
  • دیدگاه‌ها برای مردم میدان‌دار فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.