• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

مردم در تاکسی که بیش از سه مسافر دارد، سوار نشوند

  • کد خبر : 60137
  • 26 فروردین 1399 - 13:35
مردم در تاکسی که بیش از سه مسافر دارد، سوار نشوند

حمیدرضا شعبانی با بیان اینکه مسافرگیری بیش از ۳ نفر در تاکسی‌ها ممنوع است، گفت: انتظار می رود که مردم هم برای به خطر نیفتادن سلامتی شان، در تاکسی که بیش از ۳ نفر مسافر دارد، سوار نشوند. رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به […]

حمیدرضا شعبانی با بیان اینکه مسافرگیری بیش از ۳ نفر در تاکسی‌ها ممنوع است، گفت: انتظار می رود که مردم هم برای به خطر نیفتادن سلامتی شان، در تاکسی که بیش از ۳ نفر مسافر دارد، سوار نشوند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به فعالیت ۳۴۷ دستگاه تاکسی درون شهری در اسدآباد، اظهار کرد: با توجه به شرایط وجود کرونا و برای پیشگیری از شیوع آن، براساس ابلاغیه ای مسافرگیری بیش از ۳ نفره در تاکسی ها ممنوع شد.

وی با بیان اینکه مسافرگیری ۳ نفر در تاکسی مشروط به داشتن کاور نایلونی است، افزود: متأسفانه ما در تأمین این کاورها برای تاکسیداران با مشکل مواجه ایم که در حال پیگیری هستیم تا با همراهی اداره صمت محقق شود.

شعبانی یادآور شد: مردم هم باید با وجود بیش از ۳ نفر مسافر در تاکسی سوار نشوند تا سلامتی شان به خطر نیفتد،

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اسدآباد با اشاره به عدم بی توجهی برخی از رانندگان تاکسی به ابلاغیه مسافرگیری تا سه نفر، گفت: در صورت مشاهده افزایش مسافر بیش از ۳ نفر، راننده متخلف جریمه و فعالیت وی متوقف خواهد شد.

وی افزود: همه رانندگان موظف به داشتن دستکش و ماسک هستند و در همین راستا روز گذشته نیز ۳۴۰ ماسک بین آنان توزیع شد.

شعبانی با اشاره به ضدعفونی تاکسی ها گفت: رانندگان تاکسی باید وسیله نقلیه خود را هم به صورت مرتب ضدعفونی و در صورت نیاز به محلول می‌توانند به  سازمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=60137
  • دیدگاه‌ها برای مردم در تاکسی که بیش از سه مسافر دارد، سوار نشوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.