• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

مردم تعطیلی نانوایی‌ها در روزهای جمعه را گزارش دهند

  • کد خبر : 181859
  • 27 فروردین 1402 - 13:26
مردم تعطیلی نانوایی‌ها در روزهای جمعه را گزارش دهند

رئیس اتحادیه نانوایان همدان با بیان اینکه تا  ۲ ماه آینده تعطیلی نانوایی ها به حداقل می رسد گفت: مردم می توانند با شماره گیری ۱۲۴ و ۱۳۵  تعطیلی نانوایی ها را گزارش کنند. ابوذر گل‌محمدی رئیس اتحادیه نانوایان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها به صورت آنلاین […]

رئیس اتحادیه نانوایان همدان با بیان اینکه تا  ۲ ماه آینده تعطیلی نانوایی ها به حداقل می رسد گفت: مردم می توانند با شماره گیری ۱۲۴ و ۱۳۵  تعطیلی نانوایی ها را گزارش کنند.

ابوذر گل‌محمدی رئیس اتحادیه نانوایان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها به صورت آنلاین انجام می شود گفت: دستگاه های کارتخوان هوشمندی که در نانوایی ها وجود دارد، ساعت آغاز به کار را برای ما ارسال می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا نظارتی بر تعطیل بودن نانوایی ها در روز های جمعه هست یا خیر افزود: تعطیلی نانوایی ها در روزهای جمعه را اصلاح کردیم و همین دستگاه های کارتخوان در صورتی که یک نانوایی تعطیل باشد نشان می دهد.

رئیس اتحادیه نانوایان همدان ادامه داد: به دنبال آن هستیم که تعطیلی در روزهای جمعه تا  ۲ ماه آینده به حداقل برسد.

گل محمدی در پایان با اشاره به اینکه تلفن گویا آماده پیگیری شکایات مردمی است گفت: مردم می توانند با شماره گیری ۱۲۴ و ۱۳۵  تعطیلی نانوایی ها در روزهای جمعه را به ما گزارش کنند تا پیگیری کنیم.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181859
  • دیدگاه‌ها برای مردم تعطیلی نانوایی‌ها در روزهای جمعه را گزارش دهند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.