• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

نمره قبولی پزشکان همدانی در مقابله با کرونا/ مردم به کادر درمان اعتماد دارند

  • کد خبر : 80089
  • 01 شهریور 1399 - 9:32
نمره قبولی پزشکان همدانی در مقابله با کرونا/ مردم به کادر درمان اعتماد دارند

علیرضا مدرکیان گفت: یکم شهریورماه به نام روز پزشک نامگذاری شده است و  لازم است از پزشکان ایران که بعد از ۶ ماه تلاش شبانه روزی همچنان پرتوان پای کار کرونا ایستاده اند تشکر کرد. به گزارش عصر همدان، روز اول شهریورماه، به پاس بزرگداشت ابوعلی سینا ستاره پرفروغ عرصه طب در ایران، روز پزشک […]

علیرضا مدرکیان گفت: یکم شهریورماه به نام روز پزشک نامگذاری شده است و  لازم است از پزشکان ایران که بعد از ۶ ماه تلاش شبانه روزی همچنان پرتوان پای کار کرونا ایستاده اند تشکر کرد.

به گزارش عصر همدان، روز اول شهریورماه، به پاس بزرگداشت ابوعلی سینا ستاره پرفروغ عرصه طب در ایران، روز پزشک نامیده شده است.

امروز با شیوع بیماری کرونا نیز پزشکان و پرستاران بعنوان جهادگران خط مقدم در بیمارستانها به طور شبانه روزی مشغول هستند و چه بسا عزیزانی از کادر درمان کشور، که در این میان جان خود را از دست داده اند. به مناسبت روز پزشک گفتگویی با علیرضا مدرکیان، رئیس سازمان نظام پزشکی همدان صورت گرفت.

علیرضا مدرکیان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) را به همه مردم تسلیت گفته و امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های بهداشتی در ریشه کن کردن بیماری کرونا کمک حال کادر درمان باشند.

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان افزود: یکم شهریورماه به نام روز پزشک نامگذاری شده است و پزشکان ایران بعد از ۶ ماه تلاش شبانه روزی همچنان پرتوان پای کار کرونا ایستاده اند که جای تشکر دارد.

وی تلاش جامعه پزشکی همدان را تلاشی جهادی دانست و گفت: پرشکان همدان بدون لحظه ای توقف در هر دو بخش خصوصی و دولتی خدمات ویژه ای ارائه دادند.

مدرکیان با اشاره به اینکه برخی از کادر پزشکی در همدان درگیر این بیماری شدند افزود: خوشبختانه بلافاصله نیروهای جایگزین شروع به کار کردند و وقفه ای در کار ایجاد نشد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه چندین پزشک و متخصص بدحال داشتیم و خدمات ویژه ای ارائه دادیم اما خوشبختانه تا به امروز پزشک فوتی در همدان نداشته ایم.

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان یکی از مهم ترین دلایل موفقیت استان را اعتماد مردم و پزشکان به هم دانست و گفت: امیدوارم شهروندان همدانی هم به جامعه پزشکی و کادر درمان در ریشه کن کردن بیماری کرونا نمره قبولی بدهند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80089
  • دیدگاه‌ها برای نمره قبولی پزشکان همدانی در مقابله با کرونا/ مردم به کادر درمان اعتماد دارند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.