• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

مردم انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهند/انتخابات سرنوشت مهم کشور را رقم می‌زند

  • کد خبر : 50146
  • 02 اسفند 1398 - 12:44
مردم انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهند/انتخابات سرنوشت مهم کشور را رقم می‌زند

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه حتما در انتخابات شرکت کنید و انتخاب اصلح را هم مد نظر داشته باشید، گفت: انتخابات سرنوشت مهم کشور را رقم می‌زند و دوستان و دشمنان به این انتخابات چشم دوخته اند. به گزارش عصر همدان، مدیر حوزه علمیه استان همدان در ستاد نظارت بر انتخابات استاندارد […]

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه حتما در انتخابات شرکت کنید و انتخاب اصلح را هم مد نظر داشته باشید، گفت: انتخابات سرنوشت مهم کشور را رقم می‌زند و دوستان و دشمنان به این انتخابات چشم دوخته اند.

به گزارش عصر همدان، مدیر حوزه علمیه استان همدان در ستاد نظارت بر انتخابات استاندارد ی با بیان اینکه مردم، همیشه در صحنه‌ها حضور داشتند، اظهار کرد: در این انتخابات نیز مردم حضور چشمگیری دارند و خواهند داشت.

وی افزود: از همه افرادی که تا این لحظه در انتخابات شرکت نکردند تقاضا می‌کنم که به پای صندوق های رای بروند.

موسوی اصفهانی با اشاره به دلایل حضور حداکثری در انتخابات خاطر نشان کرد: انتخابات سرنوشت مهم کشور را رقم می‌زند و دوستان و دشمنان به این انتخابات چشم دوخته اند.

مدیر حوزه های علمیه استان همدان بیان کرد: رهبری اگر با صلابت در مقابل آمریکا می ایستند، نیروهای مسلح پایگاه عین الاسد را موشک باران می کنند و انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را می گیرند این به برکت حضور عموم مردم است.

وی ادامه داد: اگر در جریان تشیع جنازه حاج قاسم سلیمانی مردم شرکت نمی کردند چنین قدرتی پیدا نمی‌کردیم که پاسخ دندان شکنی به آمریکا بدهیم.

موسوی اصفهانی خطاب به مردم همدان گفت: حتما در انتخابات شرکت کنید و انتخاب اصلح را هم مد نظر داشته باشید.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب افراد اصلح برای نمایندگی مجلس عنوان کرد: باید اصلح را انتخاب کنیم تا در مجلس آینده مشکلاتی که در مجلس فعلی وجود داشت و ۹۰ نماینده آن واجد شرایط نبودند را نداشته باشیم.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=50146
  • دیدگاه‌ها برای مردم انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهند/انتخابات سرنوشت مهم کشور را رقم می‌زند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.