• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

مراسم کلنگ‌زنی دو واحد تولیدی با شائبه تبلیغات انتخاباتی در اسدآباد

  • کد خبر : 42571
  • 20 دی 1398 - 15:20
مراسم کلنگ‌زنی دو واحد تولیدی با شائبه تبلیغات انتخاباتی در اسدآباد

امروز جمعه با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، کلنگ کارخانه تولید و بسته بندی انواع پودر قهوه و مجتمع گلخانه ای حریر سبز در اسدآباد، در حالی به زمین زده شد که بیشتر شائبه تبلیغاتی داشت. به گزارش عصر همدان؛ سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در سفری که به دعوت نماینده مجلس به اسدآباد داشت، دو […]

امروز جمعه با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، کلنگ کارخانه تولید و بسته بندی انواع پودر قهوه و مجتمع گلخانه ای حریر سبز در اسدآباد، در حالی به زمین زده شد که بیشتر شائبه تبلیغاتی داشت.

به گزارش عصر همدان؛ سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در سفری که به دعوت نماینده مجلس به اسدآباد داشت، دو واحد گلخانه ای و تولیدی قهوه را کلنگ‌زنی کرد.

در این مراسم که معاون اقتصادی استاندارد همدان، امام جمعه و فرماندار و معاونانش حضور داشتند، چند بار کلنگ توسط مسئولان و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به زمین زده شد.

شرکت نخل طوبای ارایایی برای ساخت واحد تولیدی انواع پودر قهوه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در شهرک صنعتی اسدآباد ۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام می‌دهد.

این واحد قرار است با ظرفیت ۱۰ هزار تن در سال برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

همچنین در سفر سرپرست وزارت جهاد کشاورزی کلنگ طرح احداث گلخانه محصولات کشاورزی در مساحت ۴۰ هکتار به زمین زده شد که با ایجاد واحد هم تعداد ۴۰۰ نفر اشنغال مستقیم و هزار نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

این مجتمع گلخانه ای میانگین تولید در هر متر مربع ۱۷ کیلوگرم است که برای احداث آن بیش از ۶۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود‌.

این مراسم کلنگ زنی که بیشتر شباهت به مراسم افتتاحیه داشت، همراه با سخنرانی مسئولان شهرستان و سرمایه گذاران بود و بیشتر شائبه تبلیغاتی داشت.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی هم در سخنانی اظهار کرد: تمام مشکلات اقتصادی و اجتماعی با رونق تولید حل می‌شود و برای حل این مشکل تعامل دولت، مجلس و مردم نیاز است.

عباس کشاورز اشتغال را دومین مشکل جامعه ایرانی خواند و افزود: حل مشکل شغل از سوی دولت عملی نیست و باید دولت از این اندازه که هست، کوچکتر شود و از گرفتاری‌هایی نظیر بروکراسی ها که برای مردم ایجاد می کند، رها شود.

وی با اشاره به پتانسیل های همدان در بخش کشاورزی، گفت: همدان را با محصول سیر آن می‌شناسند، اگرچه تجارت زیادی نداشته باشد اما به عنوان یک برند در کشور است.

نه مرغ گران شده، نه کود شیمیایی

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: استان همدان در تولید، بازار و عرضه سیب زمینی هم نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه همدان در تولید گردو و کشمش سهم خوبی را در کشور دارد، گفت: استان همدان با چالش بزرگ آب مواجه است و وضع دشت‌های این استان خوب نیست.

کشاورز با اشاره به برنامه های وزارت برای کشت محصولات کم آب بر، گفت: استان همدان در تولید محصول یونجه برند است و البته این محصول آب زیادی می خواهد، یا باید از تولید آن کاسته شود و یا سیستم ابیاری را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: البته شرایط به گونه ای نیست که بگوییم مصیبت است و نباید نگران این موضوعات باشیم چرا که برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تأکید کرد: الحمدالله همه چیز در کشور فراوان است و مشکلی نداریم، نه مرغ گران شده، نه کود شیمیایی گران شده، تنها نگرانی بنده ضعیف شدن همبستگی بین مسئولان و کارگزاران، بخش خصوصی و مردم است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42571
  • دیدگاه‌ها برای مراسم کلنگ‌زنی دو واحد تولیدی با شائبه تبلیغات انتخاباتی در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.