• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

مراسم روز عرفه در ملایر برگزار نمی شود

  • کد خبر : 78014
  • 09 مرداد 1399 - 9:41
مراسم روز عرفه در ملایر برگزار نمی شود

حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی مقدم گفت: با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا مرسم روز عرفه در ملایر برگزار نمی شود. حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی مقدم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفتگو  با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: روز عرفه یکی از با فضیلت ترین […]

حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی مقدم گفت: با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا مرسم روز عرفه در ملایر برگزار نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی مقدم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفتگو  با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: روز عرفه یکی از با فضیلت ترین روزها ی سال است که دارای اعمال زیادی است.

وی افزود: قرائت دعای پر فیض عرفه یکی از مهمترین اعمال این روز است که همه ساله مراسم با شکوهی برای این مراسم معنوی برگزار می شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایرگفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تصمیم برگزاری مراسم های مختلف بر عهده ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه ۵ شهرستان استان همدان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند، تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا مراسم روز عرفه در این ۵ شهرستان برگزار نمی شود.

حجت الاسلام نجفی مقدم تاکید کرد: حفظ سلامتی مردم مهمترین اولویت امروز کشور است و تلاش های متعددی برای آنان انجام می شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78014
  • دیدگاه‌ها برای مراسم روز عرفه در ملایر برگزار نمی شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.