• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

مذاکرات دردی از کشور دوا نکرد/ نه چرخ هسته‌ای چرخید نه اقتصاد

  • کد خبر : 105781
  • 13 اسفند 1399 - 21:11
مذاکرات دردی از کشور دوا نکرد/ نه چرخ هسته‌ای چرخید نه اقتصاد

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی گفت: مذاکرات دردی از کشور دوا نکرد به طوری که نه چرخ انرژی هسته ای و نه چرخ اقتصاد چرخید. به گزارش عصر همدان به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه مجازی با دانشجویان اظهار کرد: برای بنده بحث مطالبه‌گری از مسئولان […]

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی گفت: مذاکرات دردی از کشور دوا نکرد به طوری که نه چرخ انرژی هسته ای و نه چرخ اقتصاد چرخید.

به گزارش عصر همدان به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه مجازی با دانشجویان اظهار کرد: برای بنده بحث مطالبه‌گری از مسئولان بسیار مهم است و بارها از دانشجوها و جوانان خواسته‌ام که مطالبه‌گر باشند.

وی با بیان اینکه هر چه در برابر دشمن عقب‌نشینی کنیم پیشروی می‌کند گفت: متاسفانه از ابتدای انقلاب غرب‌دگان هرجا که قرار داشتند به دنبال وادادگی در برابر دشمن بوده‌اند‌.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یادآور شد: وقتی با قدرت و توان کشور وارد شدیم ١٩ هزار سانتریفیوژ ساخته شد بنابراین باید به خود و داشته‌هایمان تکیه کنیم.

وی گفت: تاکنون دولت بازرسی های فراتر از قانون در هر زمان و هرکجا را به آژانس داده است و بازرسی های سرزده در هر زمان و در هر کجا باعث شده اطلاعات دانشمندان ما درز پیدا کند و برخی از آنها به دست دشمن برسد.

فلاحی با بیان اینکه در راس قدرت بودن اوباما، ترامپ یا بایدن، هیچ فرقی به حال کشور ما ندارد، تصریح کرد: سیاست کلی آمریکا براندازی و مقابله با انقلاب اسلامی است.

وی به نتایج مذاکرات پرداخت و افزود: این مذاکرات باعث شد دلار از سه هزارتومان به حدود ٣٠ هزارتومان برسد و تورم چند برابر شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: با مذاکرات نه چرخ سانتریفیوژ و چرخید نه چرخ اقتصاد مردم، از طرفی نیز مصوبه اقدام راهبردی لغو تحریم ها برای نجات کشور از دست تحریم ها و برجام نافرجام بود و یکی از مهمترین بندهای این قانون جلوگیری از دسترسی فراتر از npt است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105781
  • دیدگاه‌ها برای مذاکرات دردی از کشور دوا نکرد/ نه چرخ هسته‌ای چرخید نه اقتصاد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.