• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

مدیران از دادن اطلاعات به خبرنگارنماهای کانالهای تلگرام خودداری کنند

  • کد خبر : 27897
  • 02 آبان 1398 - 9:23
مدیران از دادن اطلاعات به خبرنگارنماهای کانالهای تلگرام خودداری کنند

دادستان شهرستان اسدآباد گفت: مدیران برای پاسخ به درخواستهای مردم که در فضای مجازی منتشر می شود و یا انعکاس عملکرد ادارات ، می توانند از وجود خبرنگاران شناسنامه‌دار دارای رسانه استفاده کنند و از دادن اطلاعات و مصاحبه با خبرنگارنماهای کانالها خودداری کنند. علیرضا سلطانی‌متهور، دادستان شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، […]

دادستان شهرستان اسدآباد گفت: مدیران برای پاسخ به درخواستهای مردم که در فضای مجازی منتشر می شود و یا انعکاس عملکرد ادارات ، می توانند از وجود خبرنگاران شناسنامه‌دار دارای رسانه استفاده کنند و از دادن اطلاعات و مصاحبه با خبرنگارنماهای کانالها خودداری کنند.

علیرضا سلطانی‌متهور، دادستان شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به فعالیت کانالهای تلگرامی بی‌شماری در سطح شهر اسدآباد اظهار کرد: برخی از مدیران دستگاهای اجرایی و ادارات برای انتشار عملکرد خود و یا پاسخ به پیام های مردم با مدیران کانالهای تلگرامی به مصاحبه می نشینند که این امر درست نیست، چراکه هم موجب تضعیف جایگاه خبرنگاران و رسانه ها می شود و هم در رساندن مطلب به مردم ممکن است حق مطلب ادا نشود.

وی تأکید کرد: طی صحبتی با فرماندار تصمیم بر آن شد که این مهم به مدیران ادارات تذکر داده شود و آنان از مصاحبه و پاسخگویی به کانالهای تلگرامی خودداری کنند.

دادستان شهرستان اسدآباد اذعان داشت: مدیران برای پاسخ به درخواستهای مردم که در فضای مجازی منتشر می شود و یا انعکاس عملکرد ادارات ، می توانند از وجود خبرنگاران شناسنامه‌دار دارای رسانه استفاده کنند و از دادن اطلاعات و مصاحبه با خبرنگارنماهای کانالها خودداری کنند.

سلطانی تأکید کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم و ممکن است که فرصت طلبان با استفاده از فضای مجازی و کانالهای تلگرامی در تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی اقدام کنند که باید مدیران ادارات مراقب باشند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27897
  • دیدگاه‌ها برای مدیران از دادن اطلاعات به خبرنگارنماهای کانالهای تلگرام خودداری کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.