• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

محور ارتباطی نهاوند به کنگاور تأمین مالی شد/ احداث ۵ مدرسه در نهاوند

  • کد خبر : 126078
  • 04 شهریور 1400 - 7:19
محور ارتباطی نهاوند به کنگاور تأمین مالی شد/ احداث ۵ مدرسه در نهاوند

نماینده نهاوند در مجلس از تامین مالی پروژه ساماندهی محور ارتباطی این شهرستان به شهر کنگاور خبر داد. علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: پیرو مطالبات به حق مردم نجیب شهرستان نهاوند علی الخصوص اهالی محترم بخش خزل در خصوص لزوم ساماندهی محور نهاوند به کنگاور پیگیری این مطالبه در دستور کار […]

نماینده نهاوند در مجلس از تامین مالی پروژه ساماندهی محور ارتباطی این شهرستان به شهر کنگاور خبر داد.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: پیرو مطالبات به حق مردم نجیب شهرستان نهاوند علی الخصوص اهالی محترم بخش خزل در خصوص لزوم ساماندهی محور نهاوند به کنگاور پیگیری این مطالبه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده تکمیل و ساماندهی جاده نهاوند به سه راهی کنگاور بالاخره تأمین مالی شد.

شهبازی افزود: در همین راستا مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان از طریق بانک سپه و از محل اعتبارات ماده ۵۶ برای این طرح تأمین مالی شد تا دیگر شاهد حوادث در این محور نباشیم.

وی بیان داشت: همچنین علاوه بر مبلغ فوق، میزان ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۰ و مبلغ ۴۰ میلیارد تومان نیز از طریق اوراق قرضه اسلامی، اعتبار به این پروژه مهم تخصیص یافته است.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: جاده نهاوند به سه راهی کنگاور از محورهای مهم مواصلاتی و ترانزیتی شهرستان و راه اصلی ارتباط استان‌ها و شهرهای مختلف کشور با غرب کشور می باشد.

احداث ۵ مدرسه در نهاوند

وی همچنین از شروع به ساخت پنج مدرسه در نهاوند با پیگیری های انجام شده از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.

شهبازی افزود: پیرو پیگیری ها و با توجه به نیاز شهرستان و درخواست های مطرح شده از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با دستور آقای مخبر، دستور شروع ساخت پنج مدرسه از طرف این ستاد صادر شد.

همچنین نماینده نهاوند علاوه بر پیگیری احداث مدارس فوق، از محل دریافتی های خود در مجلس در حال ساخت یک مدرسه خیر ساز دیگر می باشد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126078
  • دیدگاه‌ها برای محور ارتباطی نهاوند به کنگاور تأمین مالی شد/ احداث ۵ مدرسه در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.