• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

محمدرضا یاری به عنوان شهردار بهار معرفی شد

  • کد خبر : 30949
  • 19 آبان 1398 - 14:26
محمدرضا یاری به عنوان شهردار بهار معرفی شد

در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهار محمدرضا یاری به جای حسن رمضانی به عنوان شهردار جدید شهر بهار معرفی شد. به گزارش عصر همدان؛ کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بهار با حضور محمدرضا عراقی معاون امور عمرانی استاندارد ی صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه تودیع و معارفه شهردار […]

در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهار محمدرضا یاری به جای حسن رمضانی به عنوان شهردار جدید شهر بهار معرفی شد.

به گزارش عصر همدان؛ کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بهار با حضور محمدرضا عراقی معاون امور عمرانی استاندارد ی صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه تودیع و معارفه شهردار بهار به طور رسمی انجام شده و حسن رمضانی تودیع و محمدرضا یاری به عنوان شهردار بهار معرفی شد.

همچنین در این جلسه اکبر حرمتی به عنوان مدیر جدید میراث فرهنگی شهرستان به جای علی اصغر پاشایی معرفی شد.

رمضانی که سه سال سمت شهرداری شهر  بهار را برعهده داشت به بیان برخی از مهمترین عملکرد خود پرداخت و گفت: ۱۸۰ هزار مرتر مربع آسفالت معابر، ۱۵ کیلومتر جدول گذاری ، ۱۰ هزار متر مربع پیاده روسازی و ۱۵ کیلومتر لوله گذاری آبیاری قطره ای فضای سبز از عمده عملکرد سه ساله شهرداری بوده است.

وی همچنین نصب ۳۰۰ کلید چراغ برق جهت روشنایی معابر شهر ، کلنگ زنی پارک بانوان، ساخت منبع ذخیره آب به میزان یک و نیم میلیون لیتر و حل مشکل فاضلاب شهرک فرهنگیان را از دیگر عملکردش بیان کرد.

در ادامه محمدرضا عراقی،معاون امور عمرانی استاندارد ی حسن رمضانی را یکی از بهترین شهرداران استان که موفق به اجرای طرح های خوبی از کمیسیون ماده پنج شده دانست و برای وی آرزوی موفقیت کرده و انتخاب یاری را به عنوان شهردار جدید شهر بهار باعث پیشرفت این شهر بیان کرد.

عراقی همچنین در پاسخ به پرسش فرماندار در خصوص طرح مجموعه شهری همدان که ۴ شهر بهار، لالجین ، صالح اباد و مهاجران در آن قرار دارند و باعث نگرانی هایی برای مردم شده گفت: در میزگردی که یک ساعت و نیم به طول انجامید با حضور یک کارشناس این مسئله تبیین شد و از شبکه استانی پخش شد.

وی گفت: هیچ جای نگرانی برای مردم نیست، چرا که در این مجموعه شهری هیچ یک از شهرها استقلال و مدیربت خود را از دست نخواهند داد، تنها در اجرای برخی طرح های بزرگ مثل ایجاد میدان بار یا شهرک سفال یا بحث حمل و نقل و … جانمایی طوری صورت می گیرد که موازی کاری صورت نگرفته و همه این شهرهای نزدیک به هم بتوانند از منابع به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=30949
  • دیدگاه‌ها برای محمدرضا یاری به عنوان شهردار بهار معرفی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.