• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
فداحسین مالکی در گفتگو با دانا:

مجلس کارامد باید منطبق با شرایط جامعه باشد

  • کد خبر : 214936
  • 04 اردیبهشت 1403 - 18:14
مجلس کارامد باید منطبق با شرایط جامعه باشد
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گرانی و تورم به شدت مردم را آزار می‌دهد و قطعاً باید مجلس دوازدهم به این مسائل توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه مجلس کارآمد باید منطبق با شرایط جامعه باشد، اظهار کرد: مجلس برای حل مشکلات باید درک کاملی از شرایط جامعه داشته باشد و مشکلات جامعه را چه در مسائل داخلی کشور و چه در مسائل خارجی ببیند.

در مجلس دوازدهم، بحث معیشت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است
وی با تاکید بر اینکه در مجلس دوازدهم، بحث معیشت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: گرانی و تورم به شدت مردم را آزار می‌دهد و قطعاً باید مجلس دوازدهم به این مسائل توجه ویژه داشته باشد. همچنین، اشتغال جوانان یکی از مسائل اساسی است که البته، در مجلس یازدهم برخی اقدامات در این زمینه صورت گرفت، اما بخشی از آن به دلایلی عملیاتی نشد و امیدواریم که در مجلس دوازدهم این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: در امور پولی و بانکی نیز هنوز کاستی در مدیریت منسجم در کنترل قیمت ارز احساس می‌شود و این موضوعات حتماً باید در دستورکار مجلس آینده قرار بگیرد.

وی در زمینه سیاست خارجی، به ریل‌گذاری برای ورود دولت به مذاکرات با کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: این امر تأثیر بسزایی در دیپلماسی سیاسی و اقتصادی خواهد داشت.

همه باید به رفع مشکلات کشور کمک کنند
فداحسین مالکی ادامه داد: بیش از دو سوم اعضای مجلس دوازدهم، همان اعضای مجلس یازدهم هستند، البته ممکن است تغییراتی در ساختار مجلس رخ دهد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید به رفع مشکلات کشور کمک کنند، گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس به دنبال سهم خواهی و زد وبندهای سیاسی که باعث می شود وقت مجلس گرفته شود و مشکلاتی برای جامعه ایجاد کند، نباشند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214936
  • دیدگاه‌ها برای مجلس کارامد باید منطبق با شرایط جامعه باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.