• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6
رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

متأسفانه مسکن به کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است

  • کد خبر : 190452
  • 27 تیر 1402 - 9:48
متأسفانه مسکن به کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: به دلیل افزایش نرخ اجاره‌بها در شهر اجاره نشینی‌ها مجبور به جابجایی در مناطق با اجاره کمتر شده که این مسئله موجب افزایش اجاره بها در همه مناطق حتی روستاها شده است. 

به گزارش عصر همدان؛ رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به مراجعات مکرر مردم پیرامون اجاره بهای مسکن به شورای شهر، اظهار کرد: معضل اجاره بها که اکنون به فاجعه تبدیل شده، بسیاری را مبتلا کرده است.

محمود مسگریان با بیان اینکه متأسفانه نرخ بالای اجاره بها در مناطق محروم شهر به مناطق کمتر برخوردار شهر نیز انتقال یافته است، گفت: به دلیل افزایش نرخ اجاره‌بها در شهر اجاره نشینی‌ها مجبور به جابجایی در مناطق با اجاره کمتر شده که این مسئله موجب افزایش اجاره بها در همه مناطق حتی روستاها شده است.

وی با تأکید بر اینکه به عنوان نمایندگان مردم خود را موظف به بررسی و پیگیر این معضل در شورای شهر می‌دانیم، بیان کرد: ارائه راهکارها برای حل این مشکل مستلزم نظرسنجی از صاحب‌نظران و کارشناسان است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: مشکل کنونی تبدیل مسکن از یک کالای مصرفی به کالای سرمایه‌ای در بحث فروش و اجاره بهاست.

مسگریان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی معضل نرخ اجاره‌بها و ارائه راهکار دانست و تصریح کرد: دغدغه مردم با توجه به مراجعات مکرر به شورا در این موضوع را می‌دانیم و نرخ اجاره بها اکنون دغدغه اصلی ما و مسئولان نیز همین مورد بوده و در شورای شهر به جد پیگیر هستیم.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190452
  • دیدگاه‌ها برای متأسفانه مسکن به کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.