• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

ما نه سفیدیم نه زرد نه قرمز، سیاه پوش آنانیم که دیگر نیستند

  • کد خبر : 85974
  • 06 مهر 1399 - 9:51
ما نه سفیدیم نه زرد نه قرمز، سیاه پوش آنانیم که دیگر نیستند

عاطفه سمائی در یادداشتی با انتقاد از نگاه اشتباه آماری به کرونا، گفت: ما نه سفید هستیم، نه زرد نه قرمز؛ سیاه پوش تک تک عزیزانی هستیم که دیگر نیستند. به گزارش عصر همدان،عاطفه سمائی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در یادداشتی نوشت: مجددا آمار مرگ در اثر کرونا از ۲۰۰ نفر گذشت. دیگر […]

عاطفه سمائی در یادداشتی با انتقاد از نگاه اشتباه آماری به کرونا، گفت: ما نه سفید هستیم، نه زرد نه قرمز؛ سیاه پوش تک تک عزیزانی هستیم که دیگر نیستند.

به گزارش عصر همدان،عاطفه سمائی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در یادداشتی نوشت:

مجددا آمار مرگ در اثر کرونا از ۲۰۰ نفر گذشت. دیگر نباید از آمار فوتی‌ها سخن گفت؛ اینکه ۲۰۷ نفر یا دویست و چند نفر، فرقی نمی‌کند. چون آنچه از آن سخن می‌گوئیم اعداد نیستند، بلکه آمار جان‌هایی است که از دست رفته، آمار مرگ عزیزانی است که سرپرست خانواده بودند!

آمار پدران و مادرانی که الان فرزندانشان یتیم و داغدار شده‌اند، آمار جوان‌هایی که قرار بود سرمایه‌های این مملکت باشند، آمار پزشکان و پرستارانی که سرمایه‌های علمی این کشور بودند و عمری برایشان زحمت کشیده شده و خون دل‌ها خورده شده است و …

از رفته‌ها نباید سخن گفت، بلکه باید گفت چه تعداد بچه در اثر کرونا یتیم شد، چه تعداد انسان رفت که اگر بود، چرخ اقتصاد و بهداشت این کشور راحت‌تر می‌چرخید و چه تعداد خانواده هنوز از زیر بار هزینه‌های مالی و روحی این بیماری قد بلند نکرده‌اند.

از همان اول نگاه آماری داشتن به کرونا اشتباه بود؛ ما نه سفید هستیم نه زرد نه قرمز، ما سیاه پوش تک تک عزیزانی هستیم که دیگر نیستند.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=85974
  • دیدگاه‌ها برای ما نه سفیدیم نه زرد نه قرمز، سیاه پوش آنانیم که دیگر نیستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.