• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور بانوان:

مادری که کرامت او حفظ شود، سلامت روانی دارد

  • کد خبر : 208093
  • 04 دی 1402 - 13:21
مادری که کرامت او حفظ شود، سلامت روانی دارد
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور بانوان با بیان اینکه باید کرامت زنان و مادران حفظ شود، گفت: مادری که کرامت او حفظ شود، سلامت روح و روان دارد و هنگام زایمان با حال بهتری می‌تواند با درد و سختی زایمان کنار بیاید و این حال خوب جز با دستان مهربان شما کادر درمانی به وجود نمی‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه سلامت پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» محدثه شکری‌پور در همایش نقش سلامت باروری در جوانی جمعیت با محوریت اخلاق حرفه‌ای و کرامت مادری با بیان اینکه همه احکام عقاید و اصول در بیانیه کرامت عام انسانی تعریف می‌شود، گفت: در تعریف قدرت زن همین بس که خالق جهان مهمترین مسؤلیت را در دنیای هستی که فقط برعهده خودش هست را به مادر و زن داده است.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور بانوان با اشاره به اینکه خداوند، تربیت نسل را برعهده زنان گذاشته است، افزود: در برهه‌های مختلف این تربیت برعهده انبیاء الهی سپرده شده اما در طول تاریخ بردوش زنان صبور و فداکار بوده است.

وی ادامه داد: در ادامه انجام مسئولیت‌ها است که خداوند بهشت را به مادران می‌دهد و او باید از بهشت پاسداری کند اما مردان باید برای رسیدن به بهشت تلاش کنند تا آن را بدست آورند.

شکری‌پور با بیان اینکه خداوند نگاه ویژه‌ای به زنان در جهت پرورش و تربیت نسل دارد، گفت: حال شمایی که در کادر درمان با چنین موجود والایی سر و کار دارید قطعا نزد خداوند دارای ارزش هستید.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور بانوان با تأکید بر اینکه باید کرامت زنان و مادران حفظ شود، تصریح کرد: مادری که سلامت روح و روان دارد، هنگام زایمان با حال بهتری می‌تواند با درد و سختی زایمان کنار بیاید و این حال خوب جز با دستان مهربان شما کادر درمانی به وجود نمی‌آید.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208093
  • دیدگاه‌ها برای مادری که کرامت او حفظ شود، سلامت روانی دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.