• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

ماجرای استعفای رئیس علوم پزشکی اسدآباد از زبان خودش

  • کد خبر : 157863
  • 18 تیر 1401 - 18:22
ماجرای استعفای رئیس علوم پزشکی اسدآباد از زبان خودش

دکتر ایرج صالحی با مهر تأیید بر خبر استعفایش، از دلایل آن گفت. به گزارش عصرهمدان؛ ۱۶ تیرماه در حالی خبر استعفای دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در فضای مجازی پیچید که هیچ مسئول در این دانشکده و در شهرستان مهر تأیید یا عدم تأیید بر آن نگذاشت! به دنبال رسالت خطیر […]

دکتر ایرج صالحی با مهر تأیید بر خبر استعفایش، از دلایل آن گفت.

به گزارش عصرهمدان؛ ۱۶ تیرماه در حالی خبر استعفای دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در فضای مجازی پیچید که هیچ مسئول در این دانشکده و در شهرستان مهر تأیید یا عدم تأیید بر آن نگذاشت!

به دنبال رسالت خطیر رسانه در راستای شفاف سازی، خبرنگار عصرهمدان؛ با دکتر صالحی، رئیس علوم پزشکی به گفتگو نشست.

وی با مهر تأیید بر خبر استعفایش اظهار کرد: فعلا” خبر استعفایم را قبول نکرده اند و تا زمان معرفی فرد جدید در خدمت مردم هستم. باید نماینده مجلس و دانشگاه علوم پزشکی همدان روی فردی به توافق برسند و وزارتخانه هم قبول کند و بنده برای اینکه دوستان دستشان برای جایگزین باز باشد استعفا دادم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دلیل استعفایش را خستگی و تردد بین اسدآباد- همدان اعلام کرد و گفت: حدود دو سال است که در اسدآباد خدمت میکنم و به نظرم این دوسال خدمت در اسدآباد کافی است. البته به دلایل شخصی امکان سکونت در این شهر را ندارم.

وی در خصوص انتصاب معاونت درمان اظهار کرد: هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته ایم و امور درمان را بنده انجام می‌دهم، اما در خصوص تغییر در معاونت بهداشتی نیز هنوز ایرادی که دیوان محاسبات گرفته، پابرجاست! چرا که دکتر عظیمی جزء هیأت علمی نیست.

صالحی در پاسخ به این سؤال که در نشست خبری اعلام کردید که در حوزه معاونت بهداشتی هم تغییر خواهید داشت در حالی که طی مصاحبه ای با یکی از کانالهای تلگرامی بعداز نشست گفتید که این خبر کذب است؟ گفت: خیر در آن زمان قرار بود تغییری صورت بگیرد اما چون جایگزین مسلطی هنوز برای وی نیست و با موافقت وزارتخانه فعلا” علی رغم اینکه وی جزء هیأت علمی نیست، همچنان معاونت بهداشتی با دکتر عظیمی است.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه دیوان محاسبات همه معاونان دانشکده باید هیأت علمی باشند که البته تنها برای معاون توسعه سخت گرفته نشده و در این راستا ما دکتر طهماسبی و دکتر همدانیان را به عنوان هیأت علمی درخواست داده ایم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157863
  • دیدگاه‌ها برای ماجرای استعفای رئیس علوم پزشکی اسدآباد از زبان خودش بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.