• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
مدیر موسسه حفظ و نشر آثار انقلاب اسلامی در قم:

هم افق فکری با ولی فقیه برای زمینه سازی ظهور

  • کد خبر : 210684
  • 17 بهمن 1402 - 13:29
هم افق فکری با ولی فقیه برای زمینه سازی ظهور
حجت الاسلام صلح میرزایی، مدیر موسسه حفظ و نشر آثار انقلاب اسلامی در قم، گفت: بالاترین هدفی که یک مؤمن در عصر غیبت باید در ذهن داشته باشد، مقدمه سازی برای ظهور و نقش آفرینی در این مسیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ حجت الاسلام صلح میرزایی، مدیر موسسه حفظ و نشر آثار انقلاب اسلامی در قم، گفت: بالاترین هدفی که یک مؤمن در عصر غیبت باید در ذهن داشته باشد، مقدمه سازی برای ظهور و نقش آفرینی در این مسیر است.

ظهور، طلوعی تدریجی نه انفجاری

وی با بیان اینکه تأخیر در ظهور امام زمان(عج) به معنای از دست رفتن فرصت‌های بی‌شماری برای نیکی و پیشرفت بشریت است، افزود: ظهور امام زمان(عج) یک انفجار ناگهانی نیست، بلکه طلوعی تدریجی است که با کم شدن سیاهی‌ها و تاریکی‌ها اتفاق می‌افتد.

نقش انقلاب اسلامی در زمینه سازی ظهور

صلح میرزایی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر اساس هدف مقدمه سازی برای ظهور طراحی شده است، گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تأکید کرده‌اند.

ضرورت تبیین اندیشه های امامین انقلاب

وی با اشاره به ضرورت تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، گفت: این اندیشه ها نقشه راهی برای رسیدن به هدف ظهور هستند.

لزوم هم‌افقی فکری با ولی فقیه

صلح میرزایی با بیان اینکه هم‌افقی فکری با ولی فقیه شرط لازم برای زمینه سازی ظهور است، گفت: این هم‌افقی با مطالعه و فهم عمیق اندیشه های ایشان و همچنین با برقراری ارتباط قلبی و دینی با ایشان حاصل می‌شود.

جهاد تبیین، وظیفه ای همگانی

وی با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین، گفت: علما و جهادگران باید در تبیین اندیشه های امامین انقلاب به مردم و جوانان اهتمام ورزند.

جوانان متعهد، پیشرانان ظهور

صلح میرزایی با بیان اینکه جوانان متعهد و انقلابی نقش کلیدی در زمینه سازی ظهور دارند”، گفت: “این جوانان باید با بصیرت و آگاهی، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210684
  • دیدگاه‌ها برای هم افق فکری با ولی فقیه برای زمینه سازی ظهور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.