• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6
فرماندار نهاوند تاکید کرد:

لزوم نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها به طور جدی

  • کد خبر : 201491
  • 27 مهر 1402 - 9:32
لزوم نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها به طور جدی
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به اهمیت موضوع نظارت‌ها و بازرسی از واحدهای نانوایی در دستور کار متولیان مربوطه به صورت جدی قرار بگیرد.

به گزارش عصر همدان، جلسه شورای آرد و نان نهاوند به ریاست احمدوند فرماندار و با حضور خوانساری مدیرکل غله استان، بخشداران و سایر اعضا در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

ضرغام احمدوند در این جلسه اظهار داشت: نظارت بر کیفیت نان در نانوایی‌های شهرستان باید در راستای حفظ سلامت شهروندان به‌طور جدی در دستور کار بازرسان قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: باید با نانوایی‌هایی که با عدم رعایت موارد بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند و نان بی کیفیت به دست مردم می رسانند برخورد قانونی شود.

فرماندار نهاوند افزود: با جدیت در بحث نان ورود پیدا می‌کنیم و هیچ گونه مماشاتی با ادارات مربوطه در مورد بازرسی و نظارت در حوزه نان نداریم و باید به صورت جدی به وظایف خود عمل کنند.

وی ادامه داد: متولیان مربوطه هفته‌ای دو بار گزارش عملکرد خود را به فرمانداری اعلام کنند و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد چون مردم باید در بحث نان رضایت‌مندی کامل داشته باشند.

احمدوند با اشاره به اینکه دو اکیپ نظارتی صبح و عصر بر روند کار نانوایی های سطح شهر نظارت می کنند، بیان داشت: نانوایی های روستاها موظفند از طریق بنر به مردم اطلاع رسانی کنند که نان تنها از طریق کارت عابر فروخته می شود و بدون کارت امکان پذیر نیست و بازرسین باید در طول روز علاوه بر روند کیفیت آرد و نان به استفاده از دستگاههای کارت خوان نانوایی ها نیز نظارت داشته باشند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201491
  • دیدگاه‌ها برای لزوم نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها به طور جدی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.