• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

لزوم ترویج فرهنگ اشتغال زایی در خانواده

  • کد خبر : 152903
  • 29 اردیبهشت 1401 - 9:43
لزوم ترویج فرهنگ اشتغال زایی در خانواده

سردار مظاهر مجیدی گفت: باید تا می توانیم فرهنگ اشتغالزایی در خانواده را در بین مردم ترویج کنیم چرا که ثمرات این امر در اجتماع به خوبی دیده می شود. رضاحاصلی-به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در حاشیه بازدید و افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی در ملایر در […]

سردار مظاهر مجیدی گفت: باید تا می توانیم فرهنگ اشتغالزایی در خانواده را در بین مردم ترویج کنیم چرا که ثمرات این امر در اجتماع به خوبی دیده می شود.

رضاحاصلی-به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در حاشیه بازدید و افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی در ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته بسیج سازندگی برنامه های مختلفی به همت گروه های جهادی در سطح استان اجرا شد.

وی با اشاره به بازدید از شهرستان های مختلف در این هفته تصریح کرد: گروه های جهادی در عرصه های مختلف عمرانی، اشتغالزایی و فرهنگی خدمات مختلفی ارائه می دهند که در این سرکشی ها از عملکرد آنها تقدیر شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه گروه های جهادی در بخش کارگاه های خانگی نقش موثری در اشتغال دارند، تصریح کرد: کار در منزل ثمرات فراوانی در بحث تربیتی، اقتصادی و اجتماعی دارد.

وی تاکید کرد: باید تا می توانیم فرهنگ اشتغالزایی در خانواده را در بین مردم ترویج کنیم چرا که ثمرات این امر در اجتماع به خوبی دیده می شود.

سردار مجیدی با اشاره به مهمترین تغییرات در بودجه اشتغال در استان تصریح کرد: امسال این بودجه ها به صورت متمرکز در استان توزیع می شود.

وی افزود: بودجه امسال به گونه ای دیده شده است که هر گروهی که فعالیت بیشتری داشته باشد سهم بیشتری دارد و بر اساس پیشرفت کار اعتبارات تخصیص داده می شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان ملایر تصریح کرد: در شهرستان هم افزایی و نگاه بین مسئولین و مدیران اجتماعی نشان از آینده امیدوار کننده ملایر است.

وی گفت: افتتاح کارگاه های اقتصاد مقاومتی و منازل مسکونی محرومین نشان از فعالیت درخشان گروه های جهادی در ان شهرستان است.

سردار مجیدی با اشاره به تشکیل نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ملایر بیان کرد: در این کارگاه به خوبی دستاوردهای کارگاه های اقتصادی مقاومتی خانگی و عمومی و گروه های جهادی به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=152903
  • دیدگاه‌ها برای لزوم ترویج فرهنگ اشتغال زایی در خانواده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.