• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم افزایش خدمات توانبخشی در همدان

  • کد خبر : 206006
  • 09 آذر 1402 - 13:29
لزوم افزایش خدمات توانبخشی در همدان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: امروز از ۵۸ خدمت توانبخشی که باید زیر پوشش قرار بگیرد تنها ۲۰ مورد زیر پوشش است و باید برای افزایش این خدمات تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سلامت پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» پیش از ظهر امروز سومین نشست مجمع سلامت استان با حضور مسئولان استانی و کشوری در دانشگاه علوم‌پزشکی همدان برگزار شد.

در این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه امروز وضعیت کشور در حوزه بهداشت و درمان قابل دفاع و اعتماد است، گفت: تنها موضوعی که نیاز به بهبود دارد حوزه توانبخشی است چرا که با توجه به بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کشور به ویژه سوانح رانندگی، سرمایه گذاری در حوزه توانبخشی الزامی است.

حسن رضانیا بیان اینکه نظام سلامت کشور باید توجه بیشتری به حوزه توانبخشی داشته باشد، افزود: همانطور که می‌دانید جمعیت سالمند در کشور و در استان رو به افزایش است و در کنار آن تغییر شکل بیماری های مزمن و غیرواگیر، هزینه‌هایی به کشور تحمیل کرده است.

وی با تاکید براینکه باید در نظام سلامت با تغییر رویکرد به حوزه توانبخشی، به سمت انسجام بخشی بین همه کسانی که در حوزه توانبخشی هستند پیش رویم، خاطرنشان کرد: امروز از ۵۸ خدمت توانبخشی که باید زیر پوشش قرار بگیرد تنها ۲۰ مورد زیر پوشش است و باید برای افزایش این خدمات تلاش کرد.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206006
  • دیدگاه‌ها برای لزوم افزایش خدمات توانبخشی در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.