• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

لزوم آمادگی شبانه روزی ادارات تا شکسکت ویروس کرونا

  • کد خبر : 60034
  • 25 فروردین 1399 - 20:19
لزوم آمادگی شبانه روزی ادارات تا شکسکت ویروس کرونا

حجت الله مهدوی گفت:‍  کلیه ادارات جهت پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس با تمامی عوامل خود موظف می باشند با آمادگی کامل شبانه روز پای کار باشند. به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ؛ حجت الله مهدوی، فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: در خصوص اجرای مرحله دوم طرح فاصله […]

حجت الله مهدوی گفت:‍  کلیه ادارات جهت پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس با تمامی عوامل خود موظف می باشند با آمادگی کامل شبانه روز پای کار باشند.

به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ؛ حجت الله مهدوی، فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: در خصوص اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور با عنوان فاصله گذاری هوشمند تمام ادارات شهرستان کبودراهنگ در پیشگیری،کنترل وهماهنگی مقابله با کرونا ویروس با تمامی عوامل خود موظف میباشندبا آمادگی کامل شبانه روزی پای کار باشند.

وی با تشریح گام دوم فاصله گذاری اجتناعی افزود: در راستای اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی ، شورای سلامت و جلسه ستاد مبارزه با کرونا ویروس در کبودراهنگ با حضور اعضای جلسه برگزار گردید.

مهدوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته مبتنی بر دستورالعمل های اعلامی و ابلاغی توسط ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا گفت : هدف این است که در زمان اجرا، هم قانون رعایت شود و هم سلامت  و معیشت مردم با مشکل مواجه نشود.

وی ادامه داد:  لازم است که در اماکن و صنوفی که گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود، اداراتی همچون اداره صمت، شبکه بهداشت، تعزیرات و اتاق اصناف، نظارت دقیق بر اجرای درست این طرح بر اساس دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند.

فرماندار کبودراهنگ از آغاز به کار برخی اصناف در شهرستان خبر داد و بیان کرد : بر اساس دستورالعمل های جدید طرح فاصله گذاری هوشمند در سطح شهرستان با هدف شروع فعالیت بعضی از اصناف با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی شده که در این زمینه دستگاههای متولی با نظارت مداوم با صنوفی که اصول مدنظر به ویژه موارد بهداشتی در این طرح را رعایت نکنند برخورد خواهند کرد.

وی با تقدیر از حضور گسترده خیرین و جهادگران عرصه سلامت در این شهرستان عنوان کرد : تاکنون ۸۰۰ میلیون ریال مردم شهرستان کبودراهنگ برای ضد عفونی و گندزدایی ۱۲۷ روستای شهرستان و تولید بیش از۳۰هزار ماسک و لباس پیش بیمارستانی کمک کرده اند.

مهدوی در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات انجام شده در خصوص ضدعفونی، گندزدایی، پاکسازی محیط اداری و سایر اماکن عمومی رضایت بخش و بایستی کماکان با شدت بیشتری تا شکست کامل بیماری کرونا ادامه یابد.

انتهای پیام/ر.د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=60034
  • دیدگاه‌ها برای لزوم آمادگی شبانه روزی ادارات تا شکسکت ویروس کرونا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.