• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

لبیک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) به بیانات رهبر انقلاب

  • کد خبر : 59559
  • 23 فروردین 1399 - 12:18
لبیک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) به بیانات رهبر انقلاب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(علیه السلام)استان همدان پیامی در واکنش به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون رزمایش سراسری ” کمک مومنانه ” صادر کردند.   به گزارش عصر همدان؛ پیام مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان در لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون رزمایش سراسری ” کمک مومنانه ” به […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(علیه السلام)استان همدان پیامی در واکنش به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون رزمایش سراسری ” کمک مومنانه ” صادر کردند.

 

به گزارش عصر همدان؛ پیام مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان در لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون رزمایش سراسری ” کمک مومنانه ” به شرح ذیل است:

بسم ا…الرحمن الرحیم

با سلام و درود به ارواح پاک و مطهر همه ی شهدا بالاخص شهید میرزا سلگی،بار دیگری امام المسلمین امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) مسئولین و مردم را به یک تکلیف اخلاق محوری فرمان دادند رزمایش کمک به مستمندان جامعه که منبعث از روایات اخلاقی ائمه معصومین علیهم السلام می باشد.

امام سجاد (ع)در یک روایت اخلاقی می فرمایند: من اخلاق المومن الانفاق علی قدر الاقتار- یعنی از اولین شاخصه های اخلاق،انفاق می باشد. در بدو نظر و تبادر به نظر می رسد که انفاق مربوط به کسانی است که متمول و مال فراوانی دارن ولی حضرت می فرماید از نشانه ها و اخلاق مومن انفاق در فراخور تنگدستی است یعنی انفاق یکی از مکارم اخلاقی است که همگان باید به آن عمل کنند پس لازم است کسانیکه می توانند امور زندگی خود را ولو با قناعت بگذرانند نیز باید به اندازه ای انفاق کنند.

امید است همه مومنین در این جهاد مالی که امروزه اقتضای جهاد به فرمان مولایمان جهاد مالی است و انفاق در راه خدا می باشد اقدام نمایند و به خداوند متعال توکل و اطمینان داشته باشند که بر اساس وعده خداوند متعال آن مال انفاق شده جایگزین خواهد شد.

پس انتظار می رود که آحاد پایوران و پاسداران و به تبع آنان بسیجیان در این رزمایش معنوی از همدیگر سبقت گیرند تا خداوند متعال رحمت واسعه خود را نازل و تعالی اجتماعی و معنویت در جامعه فراگیر شود.

ومن ا… توفیق

حسین علیی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(علیه السلام)استان همدان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59559
  • دیدگاه‌ها برای لبیک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) به بیانات رهبر انقلاب بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.