• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

کشف یوروهای تقلبی در همدان

  • کد خبر : 9869
  • 22 تیر 1398 - 22:07
کشف یوروهای تقلبی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف ۱۹ قطعه اسکناس یورو تقلبی و دستگیری ۲ متهم خبر داد.   به گزارش عصر همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۷:۳۰ چهارشنبه ۱۹ تیر در پی تماس تلفنی یکی از صرافی های شهر همدان مبنی بر فروش ارز […]

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف ۱۹ قطعه اسکناس یورو تقلبی و دستگیری ۲ متهم خبر داد.

 

به گزارش عصر همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۷:۳۰ چهارشنبه ۱۹ تیر در پی تماس تلفنی یکی از صرافی های شهر همدان مبنی بر فروش ارز خارجی تقلبی توسط ۲ نفر، بلافاصله مأموران گشت انتظامی به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.
وی افزود: پس از حضور مأموران و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، ۲ مرد جوان قصد فروش ۱۹ قطعه اسکناس ۵۰۰ یورویی و تبدیل آن به ریال را داشته اند که متصدی صرافی به آن ها مشکوک شده و در بررسی های بعدی مشخص شد که تمامی اسکناس ها که ۹ هزار و ۵۰۰ یورو بود تقلبی است.
باقری با بیان اینکه مأموران، این ۲ متهم را بازداشت و به همراه اسکناس های تقلبی به مقر انتظامی منتقل کردند، متذکر شد: متهمان پس از تشکیل پرونده با دستور قضائی به دایره جعل و کلاهبرادری پلیس آگاهی منتقل تا تحقیقات تکمیلی و تخصصی صورت گیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از شهروندان خواست: نسبت به افراد سود جو و کلاهبرادر که قصد تبدیل پول های ایرانی و خارجی را دارند هوشیار باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک سریعا مراتب را پلیس اطلاع دهند.
کشف سواری سرقتی در همدان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز از کشف یک دستگاه سواری پژو پارس سرقتی و دستگیری سارق خبر داد و گفت: مأموران گشت کلانتری ۱۹ فرهنگیان در بلوار فرودگاه به راننده یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شده و با استعلام شماره پلاک خودرو از سامانه پلیس، متوجه شدند این خودرو روز گذشته از تهران به سرقت رفته است.
وی افزود: مأموران با استفاده از شگردهای پلیسی خودرو را متوقف و راننده را که با پای پیاده قصد فرار داشت را دستگیر کردند.
 وی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و تلاش برای شناسایی مالباخته ادامه دارد، از شهروندان خواست تا با مجهز کردن وسایل نقلیه خود به تجهیزات ضد سرقت، سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=9869
  • دیدگاه‌ها برای کشف یوروهای تقلبی در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.