• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

قیمت کالاها افزایش پیدا نمی کند/ متخلفان را به سامانه ۱۲۴ معرفی کنید

  • کد خبر : 32063
  • 25 آبان 1398 - 8:50
قیمت کالاها افزایش پیدا نمی کند/ متخلفان را به سامانه ۱۲۴ معرفی کنید

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه با افزایش قیمت بنزین عملا اتفاقی در بحث کالایی نخواهیم داشت گفت: به بهانه افزایش قیمت بنزین، افزایش قیمت کالا نخواهیم داشت. کسانی که بخواهند از وضعیت پیش آمده سو استفاده بکنند با آنها برخورد می کنیم. حمید رضا متین در گفتگو با خبرنگار […]

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه با افزایش قیمت بنزین عملا اتفاقی در بحث کالایی نخواهیم داشت گفت: به بهانه افزایش قیمت بنزین، افزایش قیمت کالا نخواهیم داشت. کسانی که بخواهند از وضعیت پیش آمده سو استفاده بکنند با آنها برخورد می کنیم.

حمید رضا متین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان ؛ با اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: افزایش قیمت کالا به بهانه  افزایش قیمت بنزین غیر منطقی هست و این موضوع بی ارتباط با سایر کالاها است.

متین تاکید کرد: عملا اتفاقی در افزایش قیمت کالایی نخواهیم داشت چرا که سهم عمومی تغییری نداشته است بنابراین افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه حمل و نقل کالای بین شهری هم به دلیل اینکه قیمت گازوئیل افزایش نداشته  و بدون تغییر خواهد ماند گفت: در خصوص حمل و نقل مسافران به دلیل اینکه یارانه آنها برقرار است به هیچ وجه افزایش قیمت نخواهیم داشت.

متین تاکید کرد: سهمیه آژانس ها هم مشخص است و تا ۴۸ ساعت آینده وضعیت آنها هم تعیین تکلیف و برقرار می شود.

وی با بیان اینکه در بحث ناوگان حمل و نقل باری وانت بارها هم سهمیه می گیرند عنوان کرد: ممکن است که از وضعیت پیش آمده برخی بخواهند سو استفاده بکنند که با آنها برخورد خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه بازسی ها بصورت ویژه از روز گذشته در بازار شروع شده گفت: اکیپ های بازرسی بصورت ویژه با کسانی که بخواهند گران فروشی بکنند وارد می شوند و برخورد می کنند و سامانه ۱۲۴ فعال است و آماده دریافت گزارشات مردمی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در ۲۴ ساعت گذشته گزارشی از گرانفروشی و افزایش قیمت گزارش شده یا خیر بیان کرد: تا این لحظه گزارشی در مورد گران فروشی نداشتیم، اما قطعا خواهیم داشت و با هرگونه مسئله ای آماده برخورد هستیم.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=32063
  • دیدگاه‌ها برای قیمت کالاها افزایش پیدا نمی کند/ متخلفان را به سامانه ۱۲۴ معرفی کنید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.