• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

قضاوت در زمینه ابتلا به کرونا در دهه اول محرم درست نیست/حجم بالای مسافرت‌ها در کنار مراسمات محرم!

  • کد خبر : 81841
  • 10 شهریور 1399 - 12:32
قضاوت در زمینه ابتلا به کرونا در دهه اول محرم درست نیست/حجم بالای مسافرت‌ها در کنار مراسمات محرم!

منوچهر کرمی با بیان اینکه در حال حاضر روند ابتلا به کرونا در سطح استان همدان ثابت و نسبتا” کاهشی است، گفت: نمی توان برای ابتلا افراد به کرونا در این ایام قضاوت کرد چراکه در کنار مراسمات محرم، افزایش حجم مسافرت‌ها و مراودات اقتصادی بالا را هم داشته ایم. منوچهر کرمی معاون بهداشت و […]

منوچهر کرمی با بیان اینکه در حال حاضر روند ابتلا به کرونا در سطح استان همدان ثابت و نسبتا” کاهشی است، گفت: نمی توان برای ابتلا افراد به کرونا در این ایام قضاوت کرد چراکه در کنار مراسمات محرم، افزایش حجم مسافرت‌ها و مراودات اقتصادی بالا را هم داشته ایم.

منوچهر کرمی معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه اکثر شهرستانهای استان در وضعیت زرد رنگ در ابتلا به کرونا هستند،اظهار  کرد: در حال حاضر شهرستان فامنین قرمز، تویسرکان، ملایر و کبودرآهنگ نارنجی و سایر شهرستان ها زرد هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ما روند ثابت و نسبتا” کاهشی ابتلا به کرونا را در سطح استان داریم، گفت: به دلیل همزمانی ایام محرم با بسیاری از اتفاقات دیگر مانند افزایش حجم مسافرت‌ها، مراودات اقتصادی بالا، نیاز بیشتر مردم در این فصل به خرید نمی‌توان قضاوت تنها کرد و صحیح هم نیست.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: به طور کلی ما در این ایام رعایت مناسب پروتکل بهداشتی را داشتیم و گزارش آن از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در طی چند روز اخیر افزایش موارد ابتلا به کرونا را شاهد نبودیم.

کرمی با بیان اینکه سه هزار و ۶۱۳ نفر در سطح استان همدان به کرونا مبتلا شدند، افزود: تاکنون ۴۸۲ مورد فوتی بر اثر کرونا داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: از کل آمار مبتلایان به کرونا در سطح استان تاکنون جمعیت ۷۵ درصد شهری و ۲۵ درصد روستایی را شامل می شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=81841
  • دیدگاه‌ها برای قضاوت در زمینه ابتلا به کرونا در دهه اول محرم درست نیست/حجم بالای مسافرت‌ها در کنار مراسمات محرم! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.