• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

قرارداد نصب دو هزار و ۵۰۰ بخاری هرمتیک در استان همدان

  • کد خبر : 18844
  • 16 شهریور 1398 - 10:06
قرارداد نصب دو هزار و ۵۰۰ بخاری هرمتیک در استان همدان

معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه در سطح استان دو هزار و ۵۰۰ بخاری هرمتیک قرارداد نصب داریم، گفت: تاکنون در سطح استان ۶۰۰ بخاری را تحویل داده ایم و از این تعداد بخشی مربوط به اسدآباد بوده است.   محمدرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بابیان […]

معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه در سطح استان دو هزار و ۵۰۰ بخاری هرمتیک قرارداد نصب داریم، گفت: تاکنون در سطح استان ۶۰۰ بخاری را تحویل داده ایم و از این تعداد بخشی مربوط به اسدآباد بوده است.

 

محمدرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بابیان اینکه سازمان نوسازی مدارس استان همدان در سطح شهرستان اسداباد از محل اعتبارات ملی سه پروژه را آغاز کرده است، اظهار کرد: از جمله این پروژه ها، پروژه کانون شهید طائفی است که از سال ۸۳ نیمه تمام رها شده بود و اقداماتی انجام شد که این پروژه به دستگاه‌های دیگر واگذار شود که خوشبختانه با توجه به نیاز آموزش و پرورش این پروژه حفظ شد.

وی با بیان اینکه کانون شهید طائفی هم فرهنگی است هم اموزشی؛ البته ما این کانون را اموزشی تلقی کرده ایم که توانستیم برای آن اعتبار دریافت کنیم، افزود: این پروژه از محل اعتبارات ملی مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان به آن اختصاص داده شد و پیمانکار آن فعال و به جد درحال انجام است.

معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: همچنین از محل اعتبارات نوسازی سه پروژه مدرسه شهرک سیداحمد، مدرسه شهید سعیدی و استخر شنا نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: ما از اعتبارات ملی ۴ برابر اعتبارات استانی به این شهرستان اعتبارات تزریق کرده ایم.

مرادی بابیان اینکه ما در سطح استان از اعتبارات سیستم گرمایشی ۶۵ کلاس درس برای هفته دولت به بهره برادری کردیم ، افزود: در سطح شهرستان اسدآباد هم ۹ مدرسه را در قالب ۸۴ کلاس درس استاندارد د سازی کردیم که برای اجرای این اقدام ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی یادآور شد: در سطح استان دو هزار و ۵۰۰ بخاری هرمتیک قرارداد داریم که تاکنون در سطح استان ۶۰۰ بخاری را تحویل داده ایم و از این تعداد بخشی مربوط به اسدآباد بوده است.

معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان قول مساعد برای تجهیز سه مدرسه در شهر اسدآبد به سیستم پکیج خبر داد و گفت: هنر ستا امام، صنعت و دبستان بانو رضایی از اعتبارات سال ۹۸ خواهد بود.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=18844
  • دیدگاه‌ها برای قرارداد نصب دو هزار و ۵۰۰ بخاری هرمتیک در استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.