• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

فواره موج پنجم کرونا دلتا در همدان و بی خیالی مردم

  • کد خبر : 123341
  • 10 مرداد 1400 - 21:58
فواره موج پنجم کرونا دلتا در همدان و بی خیالی مردم

سونامی کرونا که این روزها به هر خانواده و کوچک و بزرگی سر می زند با بی خیالی مردم و مسئولین به سخره گرفته شده تا جایی که کمتر کسی حتی از ماسک در اماکن عمومی استفاده می کند. به گزارش عصر همدان؛ کووید ۱۹ که این روزها به کابوس مردمان سرزمین مان تبدیل شده […]

سونامی کرونا که این روزها به هر خانواده و کوچک و بزرگی سر می زند با بی خیالی مردم و مسئولین به سخره گرفته شده تا جایی که کمتر کسی حتی از ماسک در اماکن عمومی استفاده می کند.

به گزارش عصر همدان؛ کووید ۱۹ که این روزها به کابوس مردمان سرزمین مان تبدیل شده و هر روز یک خانواده ای را داغدار می کند و این روزها در همدان به اوج خود رسیده تا جایی که خبر از احداث بیمارستان سیار در بیمارستان بهشتی همدان می دهند اما دریغ از یک ذره مدیریت و رعایت پروتکل های بهداشتی

تمام صنف ها باز و حتی تفریحات تابستانی چون استخرهای روباز و غیره مشغول فعالیت هستند، پلاک های غیربومی همچنان در شهر جولان می دهند و عروسی ها در شهرستانهای این استان مثل قبل دایر است.

گویا کسی دلش برای مردم نسوخته و خانواده ها هم خسته شده اند و رمقی برای کسی نمانده است

صف های طولانی خرید مرغ در سطح شهر غوغاست و از طرف دیگر صف طولانی مردم برای گرفتن ساندویج های رایگان به مناسبت اعیاد جز شوخی خنده داری نیست که هر روز این مصیبت را بیشتر می کند.

پای درد و دل شهروندان که می نشینیم هر کس لیلی برای استفاده نکردن از ماسک دارد و عده ای هم که در مشکلات معیشتی خود مانده اند جایی برای خرید چنین چیزهایی ندارند و شاید بتوان گفت بهداشت سهمی در سبد خانوار آنها ندارد.

محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آمار مبتلایان در استان همچنان صعودی است و نیاز به رعایت قوانین و پروتکل های بهداشتی داریم .

وی ادامه داد: همدان همچنان در وضعیت قرمز به سر می برد و شهروندان باید شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و حضور نیافتن در اجتماعات را رعایت کنند.

طاهری خواب کافی، استفاده از میوه و سبزیجات و عدم اضطراب و استرس در پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=123341
  • دیدگاه‌ها برای فواره موج پنجم کرونا دلتا در همدان و بی خیالی مردم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.