• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد:

فعال بودن ۲۶ پروژه راه‌سازی در نهاوند

  • کد خبر : 201138
  • 25 مهر 1402 - 8:09
فعال بودن ۲۶ پروژه راه‌سازی در نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون ۲۶ پروژه مختلف راه‌سازی در سطح شهرستان فعال است که امیدواریم با رفع معارض دیگر پروژه‌ها نیز فعال شوند.

علیرضا شهبازی در بازدید از روند اجرای آسفالت محور نهاوند به گیان در گفتگو با عصر همدان گفت: پیرو پیگیری‌های انجام‌شده و برگزاری جلسات و مکاتبات متعدد با وزیر و معاونان وزارت راه و شهرسازی و پس از تأمین اعتبار لازم، عملیات تعریض، زیرسازی و آسفالت محور نهاوند به شهر توریستی گیان آغاز و در حال انجام است.

وی اظهار داشت: به گفته پیمانکار پروژه در حال حاضر اجرای عملیات آسفالت‌ریزی از دهنو تا سه‌راهی زرامین و بخشی از جاده ورودی به سمت گیان در حال انجام است که طی این هفته تکمیل خواهد شد.

نماینده نهاوند افزود: هم‌اکنون ۲۶ پروژه مختلف راه‌سازی در سطح شهرستان فعال است که این اقدامات طی چند دهه اخیر کم‌نظیر بوده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری مردم نجیب و شریف، مشکلات رفع معارضین محورهای دارای مشکل هرچه سریع‌تر حل شود تا سرعت اجرای پروژه‌ها نیز افزایش یابد.

شهبازی گفت: امیدواریم با اتمام پروژه‌ها و طرح‌های راه‌سازی بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم حل شود.

وی در ادامه به اجرای عملیات بهسازی در برخی روستاهای شهرستان هم اشاره کرد و اظهار داشت: روستای گردیان و قشلاق ولی‌الله بخش خزل ازجمله این روستاها هستند که پیرو سفر مدیر بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی کشور به شهرستان، اعتبار موردنیاز برای اجرای جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر این روستاها تأمین و با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اجرا شد.

نماینده نهاوند ادامه داد: حجم کار در روستای گردیان شامل اجرای آسفالت معابر روستا بااعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال به متراژ ۶۵۰۰ مترمربع آسفالت، ۷۵۰۰ مترمربع زیرسازی و ۷۵۰ متر جدول‌گذاری است.

وی افزود: همچنین در روستای قشلاق ولی‌الله اجرای زیرسازی و آسفالت معابر روستا بااعتباری بالغ‌بر ۱۶ میلیارد ریال به میزان ۴۰۰۰ مترمربع زیرسازی و ۴۰۰۰ مترمربع آسفالت و جدول‌گذاری به طول ۸۵۰ متر انجام شد.

شهبازی همچنین از آسفالت معابر روستاهای فیروزآباد طائمه و دهفول از توابع بخش مرکزی خبر داد و گفت: با توجه به مطالبه به‌حق اهالی و شوراها و دهیاری‌های روستاهای بخش‌های چهارگانه شهرستان و با پیگیری‌های انجام‌شده اعتبار لازم جهت آسفالت و بهسازی معابر روستایی یکی پس از دیگری در حال تخصیص و تأمین است.

نماینده نهاوند در مجلس اظهار داشت: خوشبختانه عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی روستاهای شهرستان با سرعت در حال انجام است و امیدواریم تا قبل از پایان فصل کاری امسال، تعداد بیشتری از روستاها تکمیل شوند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201138
  • دیدگاه‌ها برای فعال بودن ۲۶ پروژه راه‌سازی در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.