• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

فعالیت گروه جهادی با استفاده از ظرفیت جوانان در راستای محرومیت زدایی

  • کد خبر : 32969
  • 30 آبان 1398 - 13:24
فعالیت گروه جهادی با استفاده از ظرفیت جوانان در راستای محرومیت زدایی

مسئول گروه جهادی شهدای هسته ای همدان با اشاره به دغدغه های امروز جامعه گفت: فعالیت این گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی و تغییر سبک زندگی با استفاده از ظرفیت جوان و علمی در حوزه های مختلف و بازگشت سرمایه های اجتماعی است.   افسانه خادمی، مسئول گروه جهادی شهدای هسته ای همدان در […]

مسئول گروه جهادی شهدای هسته ای همدان با اشاره به دغدغه های امروز جامعه گفت: فعالیت این گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی و تغییر سبک زندگی با استفاده از ظرفیت جوان و علمی در حوزه های مختلف و بازگشت سرمایه های اجتماعی است.

 

افسانه خادمی، مسئول گروه جهادی شهدای هسته ای همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  اظهار داشت: گروه جهادی شهدای هسته ای مرکب از دانشگاهیان و پرسنل دانشگاه که در دانشگاه علوم پزشکی همدان فعالیت دارند .

خادمی با اشاره به طرح ملی حسنا افزود: طرح حسنا در ۸ استان به عنوان پایلوت برگزار می شود که در استانهای زاگرس نشین همدان لرستان ایلام خوزستان فارس کهکیلویه و بویر احمد کرمانشاه و چهارمحال بختیاری اجرا شده است.

وی ادامه داد: این طرح با هدف سلامت خانه و خانواده و پرورش خانواده هایی که هم از لحاظ جسمی و روانی سالم باشند .

وی عنوان کرد: در هر استان ۱۱۱  خانواده و به نیابت از امام رضا در ۸ استان ۸۸۸ خانواده تحت پوشش طرح قرار گرفتن و به مادران باردار بسته های آموزشی و غذایی با پشتیبانی آستان قدس رضوی اهدا شد و در دوره ۱۰۰۰ روزه طلایی که دوران جنین و شیرخوارگی است خانواده ها را حمایت کردیم تا شاهد فرزندانی سالم با جسم و روان شاداب تر باشیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=32969
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت گروه جهادی با استفاده از ظرفیت جوانان در راستای محرومیت زدایی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.